Καθώς τα νούμερα της πορείας της Stelvio δεν “βγαίνουν” στα μεγέθη που θα ήθελαν τα στελέχη της εταιρίας, η Alfa Romeo ετοιμάζει μία πιο “βασική” έκδοση του μοντέλου.
Το ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι ότι θα πρόκειται για μία πισωκίνητη εκδοχή της, η οποία σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία θα έχει δύο πλεονεκτήματα σε σχέση με την υπόλοιπη τετρακίνητη γκάμα: θα είναι κατά 45 κιλά ελαφρύτερη και θα είναι φθηνότερη στις ΗΠΑ κατά 2.000 δολάρια τουλάχιστον.
Από εκεί και πέρα δεν θα υπάρχουν κάποιες οπτικές διαφοροποιήσεις, πέρα από το σηματάκι Q2 που θα υποδηλώνει την πίσω κίνηση (σε αντίθεση με το Q4 των τετρακίνητων).
Στα μηχανικά μέρη δεν θα υπάρξουν αλλαγές, ενώ θα διατηρηθεί και η γκάμα των κινητήρων και το κιβώτιο ταχυτήτων. Για την μεγάλη έκδοση Quadrifoglio δεν υπάρχει προς το παρόν ένδειξη ότι θα προσφέρεται και αυτή με την πισωκίνητη διάταξη, αν και ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα δημιουργούσε μία πολύ ενδιαφέρουσα κατάσταση στα μεγάλα σπορ SUV.
Παναγιώτης Τριτάρης