Σύνδεση

Featured

Γιατί τα λάστιχα είναι ο… πονοκέφαλος των ηλεκτρικών

Η αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά φέρνει στην επιφάνεια ένα σημαντικό πρόβλημα, την αυξημένη φθορά στα λάστιχα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων.

 Λόγω του σημαντικού τους βάρους και της άμεσης παροχής ισχύος, τα ηλεκτρικά φθείρουν τα ελαστικά ταχύτερα από το αναμενόμενο.

Σύμφωνα με την J.D. Power, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών ξαφνιάζονται όταν διαπιστώνουν ότι τα καθημερινά τους οχήματα καταναλώνουν τα ελαστικά με ταχείς ρυθμούς, γεγονός για το οποίο πολλοί φέρονται να μην είχαν ενημερωθεί κατά τη διαδικασία αγοράς.

Αυτό αποκαλύπτει ένα κενό στην κατανόηση μεταξύ των αγοραστών και των πωλητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς τόσο οι πελάτες όσο και οι αντιπρόσωποι ενδέχεται να μην έχουν επίγνωση των διαφορών στη φθορά των ελαστικών μεταξύ των EV και των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η J.D. Power τονίζει την ανάγκη οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι κατασκευαστές ελαστικών να εκπαιδεύσουν τους ιδιοκτήτες EV σχετικά με αυτές τις διαφορές και να συνεργαστούν για την ανάπτυξη ελαστικών που εξισορροπούν τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας με την αντοχή.

Αναγνωρίζοντας τη ζήτηση για ελαστικά ειδικά για EV, μεγάλοι κατασκευαστές όπως η Michelin και η Goodyear έχουν παρουσιάσει εξειδικευμένα προϊόντα προσαρμοσμένα στις μοναδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ωστόσο, αυτά τα ελαστικά έχουν υψηλή τιμή λόγω του προηγμένου σχεδιασμού και των υλικών τους. Κάτι που επιβαρύνει σημαντικά την χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου προκαλώντας πονοκέφαλο στους ιδιοκτήτες τους που δεν είχαν υπολογίσει αυτή την παράμετρο.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz