Σύνδεση

Featured

Γιατί οι Έλληνες δεν αγοράζουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Μακρύς και δύσκολος  φαίνεται πως είναι ακόμα ο δρόμος για την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, όπως αυτό αποτυπώνεται σε Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari YouGov. Το υψηλό κόστος αγοράς και η ανησυχία του ανεφοδιασμού παραμένουν στα μειονεκτήματα, όπως επίσης και το μη «ξεκάθαρο τοπίο» σχετικά με τις οικονομικές βελτιώσεις και ελαφρύνσεις.

Tα σημαντικότερα αντι-κίνητρα ή/και εμπόδια για την προτίμηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι τα εξής:

  • υψηλό κόστος αγοράς 74%
  • λίγα σημεία φόρτισης 66%
  • άγχος για διάρκεια μπαταρίας 66%
  • υψηλό κόστος φόρτισης στο σπίτι 52%
  • μη διαθέσιμα μεταχειρισμένα 31%
  • άγνωστα τα οικονομικά οφέλη 30%
  • συγκριτικά χαμηλότερη απόδοση 25%
  • περιορισμένη ποικιλία μαρκών και μοντέλων 20%
  • εσωτερικός- εξωτερικός σχεδιασμός 8%
  • η διαφορά στον ήχο σε σχέση με αυτά με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 6%

Στο ερώτημα της έρευνας που αφορά τι σκέφτονται να πάρουν στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου, οι Έλληνες οδηγοί θα εξέταζαν:

  • υβριδικό 76%,
  • diesel 58%,
  • βενζίνη 48%
  • ηλεκτρικό 54%,
  • CNG & LPG 53%.

Παρ’ όλα αυτά, πάνω από ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς θεωρούν πως η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, με κορωνίδα την Tesla, ακολουθούμενη από την Toyota και τις μεγάλες Γερμανικές μάρκες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured