Σύνδεση

F1

Φόρμουλα 1: η Ferrari παραδέχεται τα φετινά της λάθη

Η Ferrari μπορεί να είναι το πιο μεγάλο όνομα (και) στη Φόρμουλα 1 αλλά η φετινή χρονιά είναι απογοητευτική για τη Scuderia, που στη μέχρι στιγμής κατάταξη των κατασκευαστών μπορεί να είναι 44 βαθμούς μπροστά από τη Red Bull αλλά η απόστασή της από τη Mercedes είναι με 150 ολόκληρους βαθμούς χαωτική. Και αυτό παρά το μεγάλο πλεονέκτημας της SF90 στις ευθείες.

Ο λόγος για αυτό είναι πως η Ferrari δεν πρόσεξε όσο θα έπρεπε τη συμπεριφορά του μονοθεσίου της στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων. «Αν θα γύριζα πίσω στο χρόνο κατά ένα έτος, θα έδινα περισσότερη προσοχή στο downforce, ακόμη και εις βάρος κάποιου άλλου χαρακτηριστικού», δήλωσε στο Autosport o διευθυντής της ομάδας Mattia Binotto.

Το μειονέκτημα της SF90 είναι δηλαδή το μικρότερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο που δεν της επιτρέπει να στρίβει τόσο γρήγορα όσο τα μονοθέσια της Mercedes. Και αυτό παρόλο που στα πρώτα δοκιμαστικά της τρέχουσας σαιζόν έδειχνε πιο γρήγορη από τις W10.

Αυτό που δεν αναφέρει η Ferrari, για ευνόητους λόγους, είναι πως η SF90 εξελίχθηκε πάνω στα ελαστικά της προηγούμενης χρονιάς, ενώ κάπου το φθινόπωρο η Pirelli έκανε κάποιες αλλαγές. Οι οποίες ταιριάζουν περισσότερο στο στήσιμο των Mercedes με το μεγαλύτερο downforce. Αυτό έχει σαν συνέπεια καλύτερα αποτελέσματα στο ζέσταμα και στη διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας των ελαστικών, με αποτέλεσμα οι Γερμανοί «συμπτωματικά» να αποκτούν ένα μεγάλο πλεονέκτημα.   

Τι μπορεί να κάνει η Ferrari; Για φέτος μάλλον τίποτα, καθώς έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα η χρονικά είναι χαμένη. Για του χρόνου στόχος της είναι να εκμεταλλευτεί καλύτερα το μεγαλύτερο μπάτζετ στη Φόρμουλα 1 -φτάνει τα 500 εκατομμύρια δολάρια- και να προσπαθήσει να διεκδικήσει το επόμενο πρωτάθλημα.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured

Το ελληνικό Renault 5 Turbo Group B του «Λεωνίδα» πωλείται ξανά

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup