Σύνδεση

Ford

Ford: Η μεγάλη αυτονομία δεν είναι λύση

Αν και για τους περισσότερους κατασκευαστές η μεγαλύτερη αυτονομία θεωρείται ο κύριος στόχος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπάρχουν και εκείνοι που εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους.

Ένας από αυτούς είναι ο CEO της Ford, Jim Farley, ο οποίος αμφισβήτησε την λογική το μεγαλύτερο είναι και καλύτερο σε ότι αφορά την αυτονομία. Και υποστήριξε επίσης ότι η εμμονή με τις μεγάλες αυτονομίες δεν θα φέρει κέρδη στις εταιρίες.

Ο ίδιος εξέφρασε την αμφιβολία για την κατασκευή όλο και μεγαλύτερων μπαταριών για την επίτευξη τεράστιας εμβέλειας και ξεκαθάρισε ότι η Ford δεν θα μπει σε αυτό το παιχνίδι.

Το πρόβλημα είναι ότι όσο μεγαλώνει η αυτονομία τόσο γίνονται μεγαλύτερες και ακριβότερες οι μπαταρίες. Αυτοκίνητα που μπορούν να κάνουν 1.000 χιλιόμετρα με μία φόρτιση θα είναι πολύ βαριά και ακριβά, χωρίς να αποφέρουν κάποιο κέρδος στον κατασκευαστή τους.

Και παράλληλα είναι λιγότερο ελκυστικά για τον καταναλωτή, καθώς ο μεγάλος όγκος και το επιπλέον βάρος κάνουν τα αυτοκίνητα λιγότερο ευχάριστα στην οδήγηση, και με μεγαλύτερο κόστος αγοράς.

Η στάση της Ford θα μπορούσε να αλλάξει αν οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης γίνουν εμπορικά βιώσιμες, αλλά η βιομηχανία συμφωνεί ότι δεν θα είναι έτοιμες πριν από τα τέλη της δεκαετίας του 2020 το νωρίτερο.

Αντ’ αυτού, η προσέγγιση της Ford εστιάζει στη νέα γενιά μπαταριών LFP, η οποία είναι φθηνότερη, ασφαλέστερη και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured