Σύνδεση

Featured

Ford Mustang V8 GT: με την ωραία, παραδοσιακή, αμερικάνικη συνταγή

Δεν ξέρουμε αν είναι το σχήμα ή το χτυπητό κίτρινο χρώμα με τις μαύρες ρίγες ή το τεράστιο καπό που κινεί το ενδιαφέρον. Γεγονός είναι πως αν το να σας κοιτούν επίπονα, διαπεραστικά και σχεδόν με φθόνο δεν είναι το καλύτερό σας τότε η Mustang και ειδικά η κορυφαία δεν είναι για σας.

Διαπίστωση δεύτερη: ναι, ακόμα και στην εποχή που το turbo δείχνει να επικρατεί καθολικά, στην εποχή που η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται θεωρητικά στο στόμα όλων το κλασικό αμερικάνικο ρητό του «τίποτα δεν αντικαθιστά τα κυβικά εκατοστά» ισχύει. Και με το παραπάνω.

Το διαπιστώνεις όταν πατάς βαθιά το δεξί πεντάλ της Mustang και ο V8 των 5.000 κυβικών -5 φορές παραπάνω από τον 1.0 EcoBoost- αρχίζει να ακούγεται περισσότερο, με αυτό τα χαρακτηριστικό ήχο των μεγάλων αμερικάνικων συνόλων και να στέλνει όλο και περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.

mustang-skoufis

Και να κουνά την ουρά της κατακίτρινης Mustang, μέχρι να επέμβουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και να την επαναφέρουν σε τάξη. Αν απομονωθούν και αν επιμείνεις τότε οι κινήσεις θα γίνουν πιο έντονες αλλά μέχρι ενός σημείου σχετικά εύκολα ελεγχόμενες.

Το σημαντικό βέβαια είναι πως το κουπέ της Ford δικαιολογεί το χαρακτήρα GT της επωνυμίας του. Κινείται από γρήγορα ως πολύ γρήγορα στις εθνικές οδούς, καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράει τους επιβάτες του. Οδηγό και συνοδηγό τουλάχιστον, μιας και δύσκολα θα καθίσει κάποιος ενήλικας στις πίσω θέσεις για να πάει π.χ. Αθήνα- Θεσσαλονίκη.

Οι δύο που κάθονται μπροστά πάντως δεν θα ταλαιπωρηθούν και όποτε το θελήσουν θα μπορούν να κλείσουν τα ηχοσύστημα και να ακούν αυτό το βαθύ ήχο του μεγάλου αμερικάνικου V8, που σε μερικά χρόνια από τώρα, όχι πάντως τόσο λίγα όσα ευαγγελίζονται κάποιοι, μπορεί και να έχει την τύχη των δεινοσαύρων.

FORD-MUSTANG-GT-5 (35)

Μέχρι τότε αυτό το old school σύνολο έχει τη δική του γοητεία, που ταιριάζει γάντι με τη Mustang. Γιατί καλός ο EcoBoost αλλά όπως είπαμε ευθύς εξαρχής τίποτα δεν αντικαθιστά τα κυβικά εκαστοστά.

Και γιατί να τα αντικαταστήσει από τη στιγμή που και η διαφορά τιμής μεταξύ των δύο εκδόσεων του όμορφου κουπέ -από 47.433 ευρώ με τον 2.3 EcoBoost, από 61.186 για τον V8 5.0- δεν αποκλείει ευθύς εξαρχής το all time classic; Ειδικά αν δεν συντρέχουν και άλλοι λόγοι. Π.χ. τεκμήρα, φόροι πολυτελείας, τέλη κυκλοφορίας…

Γιάννης Σκουφής

FORD MUSTANG FASTBACK GT 5.0L
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.760×1.920×1.380 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.720 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 380 λίτρα
Βάρος: 1.680 κιλά
Κινητήρας: 4.951 κ.εκ., V8
Ισχύς: 422 PS/ 6.500 σ.α.λ.
Ροπή: 530 Nm/ 4.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 4,8”, 250 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 16,8 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 299 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 1.112 €
Τιμή: από 61.186 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz