Σύνδεση

Ford

Ford Explorer: Ο γύρος του κόσμου με ένα ηλεκτρικό

Προαναγγέλλοντας μια νέα εποχή για την Ford στην Ευρώπη, η Lexie Alford και το αμιγώς ηλεκτρικό Explorer ηγούνται ενός μοναδικού στα χρονικά κομβόι οχημάτων καθώς διασχίζουν τη γραμμή τερματισμού ενός επικού ταξιδιού 30.000 χιλιομέτρων.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer ανοίγει νέους ορίζοντες για τους ευρωπαίους καταναλωτές. Με τιμές που ξεκινούν από €43.700 (ή €35.700 με την κρατική επιδότηση), το αυτοκίνητο αυτό προσφέρει όχι μόνο την απόλυτη ελευθερία κίνησης αλλά και μια βιώσιμη επιλογή για τους καταναλωτές που επιθυμούν να συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.

Το εντυπωσιακό ταξίδι του Explorer και της Lexie Alford, διασχίζοντας 6 ηπείρους και περισσότερες από 30.000 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, αποτελεί μια έμπνευση για τους λάτρεις της περιπέτειας και του βιώσιμου τρόπου ζωής.

Ο CEO της Ford, Jim Farley, επισημαίνει ότι το νέο Explorer αντιπροσωπεύει τον μοναδικό χαρακτήρα της Ford και τη δέσμευσή της στην καινοτομία και την προστασία του περιβάλλοντος. Το ταξίδι της Lexie Alford λειτουργεί ως ζωντανό παράδειγμα των δυνατοτήτων του νέου Explorer και της ηλεκτροκίνησης.

Με τη διαθεσιμότητα προς παραγγελία του αμιγώς ηλεκτρικού Explorer, η Ford δείχνει τη δέσμευσή της στην προώθηση μιας βιώσιμης μελλοντικής κινητικότητας στην Ευρώπη και πέραν αυτής. Η περιπέτεια της Lexie Alford αποδεικνύει ότι οι ηλεκτρικοί κινητήρες μπορούν να ανταπεξέλθουν σε κάθε πρόκληση, παρέχοντας αξιόπιστη κίνηση ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Με τον εορτασμό της ολοκλήρωσης αυτής της επικής περιπέτειας, η Ford ανοίγει τον δρόμο για μια νέα εποχή στην κινητικότητα, συνδυάζοντας την παράδοσή της στην καινοτομία με τη δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος.

Εξοπλισμένο για κάθε είδους απόδραση

Το νέο Explorer είναι το πρώτο επιβατικό EV της Ford που εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, συνδυάζοντας στοιχεία όπως η γερμανική μηχανολογία, το αμερικανικό στυλ και οι κορυφαίες στάνταρ προδιαγραφές που περιλαμβάνουν ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με μπαταρία για μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά την οδήγηση – και αυτονομία έως και 602 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Το Ford Explorer διατίθεται με μία επιλογή συστημάτων μετάδοσης κίνησης με έναν κινητήρα εγκατεστημένο στους πίσω τροχούς (RWD) ή εναλλακτικά με δύο κινητήρες και κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Και οι δύο διατάξεις χρησιμοποιούν μια μπαταρία ιόντων λιθίου νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) εκτεταμένης χωρητικότητας (extended range) που επιλέχθηκε για την ενεργειακή της πυκνότητα, την ισχύ και την απόδοση της σε ευρωπαϊκά κλίματα – από τη Σκανδιναβία έως και τη Μεσόγειο.

Μια έκδοση με έναν κινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) σε συνδυασμό με μπαταρία NMC τυπικής χωρητικότητας (standard range) θα είναι επίσης διαθέσιμη σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Η φόρτιση 10-80% διαρκεί περίπου 26 λεπτάμε χρήση ταχείας φόρτισης DC έως 185 kW για την έκδοση AWD. Οι οδηγοί του Explorer θα μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση και να πληρώνουν τη φόρτιση σε περισσότερα από 600.000 σημεία φόρτισης στο δίκτυο BlueOval Charge Network χρησιμοποιώντας την εφαρμογή FordPass ή την καινοτόμο τεχνολογία Plug&Charge. Σε αυτά περιλαμβάνονται σταθμοί φόρτισης υψηλής ισχύος από την IONITY – μια κοινοπραξία στην οποία η Ford αποτελεί ιδρυτικό μέλος – και την Allego, με την οποία η Ford ανακοίνωσε ότι ξεκινά συνεργασία για την εισαγωγή υπερταχείας φόρτισης στα σημεία των επίσημων εμπόρων της μάρκας.

Δεν είναι μόνο η φόρτιση που είναι γρήγορη και απλή. Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer μπορεί να επιταχύνει ταχύτερα από ένα Focus ST, καθώς η ισχύς των 340 PS εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα στην έκδοση AWD και ικανότητα ρυμούλκησης έως και 1.200 kg. Και όλα αυτά με την απρόσκοπτη χρήση ενός εντελώς αθόρυβου, αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Η όλη εμπειρία γίνεται ακόμα πιο απολαυστική χάρη στις κορυφαίες στάνταρ προδιαγραφές του νέου Ford Explorer. Εκτός από τα περίπου 470 λίτρα συνολικού αποθηκευτικού χώρου, συμπεριλαμβανομένου του MegaConsole των 17 λίτρων και του My Private Locker που βρίσκονται στην καμπίνα, όλες οι εκδόσεις του νέου Explorer διαθέτουν συνδεδεμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC Move 2 με ρυθμιζόμενη κεντρική οθόνη αφής 14,6 ιντσών, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε γωνία 30 μοιρών.

Στον βασικό εξοπλισμό του νέου EV της Ford περιλαμβάνονται επίσης θερμαινόμενο τιμόνι και εμπρός καθίσματα, κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ και ασύρματη φόρτιση κινητού. Το πρωτοποριακό εσωτερικό του νέου Explorer περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και μια κομψή soundbar ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν τον ήχο που παίζουν συσκευές που είναι συνδεδεμένες ασύρματα μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Η έκδοση Premium εξοπλίζεται με ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία και ατμοσφαιρικό εσωτερικό κρυφό φωτισμό που δημιουργεί μια ευχάριστη διάθεση ακόμη και σε απαιτητικά ταξίδια όπως αυτό της Lexie. Επίσης, αντί για τα χαρακτηριστικά φώτα LED με Auto High Beam της έκδοσης Style, η έκδοση Premium διαθέτει φωτιστικά σώματα Dynamic Matrix LED με Glare-Free Highbeam.

Διαθέτοντας ένα πλήρες και πολυτελές επίπεδο εξοπλισμού που εξασφαλίζει υψηλή αξία για κάθε πελάτη, η διαδικασία αγοράς του νέου Explorer γίνεται εύκολη μέσα από προαιρετικά πρόσθετα στοιχεία εξοπλισμού που περιορίζονται στην πανοραμική οροφή – η οποία διαθέτει μια γυάλινη επιφάνεια άνω του 1 τ.μ. – και στο Driver Assist Pack. Ανάμεσα στα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του πακέτου αυτού είναι η πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία – για εύκολη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών (χωρητικότητας έως και 450 λίτρων) όταν οι επιβάτες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους – το head-up display, η κάμερα 360 μοιρών και η νέα τεχνολογία Assisted Lane Change.

Αυτά τα χαρακτηριστικά έρχονται να προστεθούν σε περισσότερες από 15 στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού. Οι κυριότερες από αυτές είναι το Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop and Go και το Clear Exit Warning που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά στην αποφυγή των «περιστατικών από άνοιγμα πόρτας», τα οποία μπορεί να συμβούν όταν οι οδηγοί ανοίγουν τις πόρτες των οχημάτων τους χωρίς να αντιληφθούν ότι πλησιάζουν ποδήλατα, σκούτερ ή μοτοσικλέτες.

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer – το πρώτο όχημα που θα συναρμολογείται στην Κολωνία, στο Ford Cologne EV Centre, μετά από επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων – θα διατίθεται από €43.700 με την μπαταρία τυπικής χωρητικότητας Standard Range (€35.700 με την κρατική επιδότηση – διαθέσιμο για παραγγελία αργότερα μέσα στη χρονιά) και από €48.700 με την μπαταρία εκτεταμένης χωρητικότητας Extended Range (€40.700 με την κρατική επιδότηση – άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία).

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Ford Explorer με μπαταρία Extended Range

 Extended Range RWD Style / PremiumExtended Range AWD Style / Premium
Ωφέλιμη χωρητικότητα (kWh)7779
Χρόνος φόρτισης DC 10-80% (περίπου σε λεπτά) 52826
Μέγιστη ισχύς φόρτισης DC (kW)135185
Μέγιστη ισχύς φόρτισης AC (kW)1111
Ισχύς (kW)210250
Ισχύς (PS) 16286340
Ροπή πίσω (Nm) 16545545
Ροπή μπροστά (Nm) 16N/A134
Αυτονομία WLTP (km)602/572 3566/532 17
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (kWh/100 km)13.9/14.715.7/16.6
Μέγιστη ταχύτητα (km/h)180180
Επιτάχυνση 0-100 (km/h)6.45.3

Μάθετε περισσότερα για τις άμεσα διαθέσιμες εκδόσεις και διαμορφώστε το νέο Ford Explorer εδώ.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured