Σύνδεση

Ford

FORD B-MAX

ford-bmax-1

Το βλέπεις μπροστά σου και αναρωτιέσαι γιατί έπρεπε να φτάσουμε στο 2011 για να παρουσιαστεί ένα αυτοκίνητο που είναι ένα κλικ πριν την κανονική παραγωγή και που δεν έχει μεσαία κολώνα.

Ο λόγος είναι ότι μπορεί να φαίνεται απλό σαν το αυγό του Κολόμβου, αλλά στην πράξη είναι πολύ πιο δύσκολο, με αποτέλεσμα οι μηχανικοί της Ford να έχουν επενδύσει πολύ χρόνο και πολύ χρήμα προκειμένου να πετύχουν εδώ, στο B-Max που δεν έχει μεσαία κολώνα, επίπεδο ασφάλειας ανάλογο με αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Και τα κατάφεραν ενισχύοντας τη δομή στις πόρτες, ενώ εξέλιξαν μια πολύ σταθερή άρμωσή τους στην οροφή και τα μαρσπιέ όταν είναι κλειστές.

Το αποτέλεσμα είναι το μικρό πολύμορφικό της Ford (μόλις 11 εκατοστά πιο μεγάλο από ένα 5θυρο Fiesta με το οποίο μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο και 32 πιο μικρό από το καινούργιο C-Max) και να είναι απόλυτα ασφαλές και να περέχει την πιο εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του, ανεξαρτήτως σχεδόν κατηγορίας.

Στο τελευταίο έχουν μεγάλη συμβολή και οι συρόμενες πίσω πόρτες, ενώ γενικά η εξαιρετική εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό εξασφαλίζει την άνεση των μέχρι και 5 επιβατών. Παράλληλα η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων αλλά και της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού εξασφαλίζει έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης μήκους ούτε λίγο ούτε πολύ 2,35 μέτρων.

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται και κάτω από το καπό, μιας και ο κινητήρας του B-Max είναι ένας καινούργιος της γενιάς EcoBoost, ο οποίος όπως και οι ήδη γνωστοί διαθέτει πέρα από turbo και άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων.

Η ειδοποιός διαφορά του είναι οι μόνο 3 κύλινδροί του και τα μόλις 1000 κυβικά του, που σε συνδυασμό με τα high tech στοιχεία του εξασφαλίζουν τόσο χαμηλή μέση κατανάλωση όσο και περιορισμένες εκπομπές CO2.

Τα ακριβή στοιχεία δεν έχουν δοθεί ακόμα στη δημοσιότητα, καθώς η Ford επιφυλάσσεται μέχρι την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου παραγωγής, η οποία όπως δείχνουν τα πράγματα δεν πρόκειται να καθυστερήσει πολύ.

{gallery}photos/25/NEWS/FORD-B-MAX{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΑ LANCIA YPSILON

Μη χάσεις:

AUDI A3 CONCEPT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup