Οι διατάξεις για τις μειώσεις των εκπομπών ρύπων κατά 20% έως το 2021 έχουν καθολική ισχύ, με αποτέλεσμα και οι «πρίγκιπες» της αυτοκίνησης να πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους. Έτσι λοιπόν και προκειμένου να εναρμονιστεί με τις απαιτήσεις των καιρών η Ferrari στρέφεται στη χρήση turbo για τους V8 της και υβριδικών συστημάτων για τους V12 της. Παρά τις αντίθετες τοποθετήσεις στελεχών της στο παρελθόν.
Όπως δήλωσε ο Vittorio Dini διευθυντής συστημάτων μετάδοσης κίνησης της Ferrari σε έγκριτο ευρωπαϊκό site «οι μέσες εκπομπές CO2 των μοντέλων μας είναι περίπου 270 γραμμάρια. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες για να μειώνουμε τις εκπομπές κατά 3% ετησίως, που σημαίνει περίπου μία μείωση της τάξης του 20% μέχρι το 2021».
Ο στόχος αυτός δεν μοιάζει ανέφικτος, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του πως το 2007 οι μέσες εκπομπές CO2 των Ferrari ήταν 435 γραμμάρια. Έτσι λοιπόν, το δρόμο δείχνουν αφενός η California T με τον turbo V8 της και η LaFerrari με το υβριδικό σύστημα γύρω από τον V12.
Γιάννης Σκουφής