Σύνδεση

Ferrari

FERRARI: ΟΥΤΕ TURBO, ΟΥΤΕ ΥΒΡΙΔΙΚΟ, OYTE V6

Η Ferrari θα εξακολουθήσει και στην επόμενη γενιά κινητήρων για τα μοντέλα παραγωγής της να επιμένει στα ατμοσφαιρικά σύνολα, κινούμενη αντίθετα στο ρεύμα της εποχής. Όπως χαρακτηριστικά λέει ο επικεφαλής τoυ τμήματος εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας Roberto Fedeli «όσο υπάρχει αισθητό turbo lag δεν δέχομαι τη χρήση του υπερ-συμπιεστή. Όλες οι Ferrari χαρακτηρίζονται από την άμεση απόκρισή τους και όταν το αυτοκίνητο δεν αποκρίνεται αμέσως σε ότι ζητάει ο οδηγός τότε δεν είναι Ferrari».

Για να υποστηρίξει την άποψή του αναφέρει χαρακτηριστικά πως και το υβριδικό σύστημα στη LaFerrari χρησιμοποιήθηκε ακριβώς γι’ αυτόν το σκοπό, δηλαδή να κάνει την απόκριση του V12 της ακόμα πιο άμεση με την επιπλέον ροπή που παρέχει. Πάντως δεν παραλείπει να τονίσει πως στα κανονικά μοντέλα παραγωγής –η LaFerrari είναι το top of the line μοντέλο με συγκεκριμένο αριθμό μονάδων που θα κατασκευαστούν- δεν θα υπάρχει και στο μέλλον υβριδική υποστήριξη, ενώ ταυτόχρονα αποκλείει και τη χρήση ενός V6. Όσο για την ανάγκη της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, που στο μέλλον θα παίζουν ακόμα πιο καθοριστικό ρόλο και στις Ferrari o Fedeli ποντάρει στη μείωση των εσωτερικών τριβών.

Πάντως ο αρμόδιος στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας για αντίστοιχα θέματα, Amedio Felisa, βλέποντας ίσως τα πράγματα και από εμπορική σκοπιά, δεν είναι τόσο κάθετα αντίθετος όσο ο αρχι-μηχανικός του στο θέμα του turbo, παραπέμποντας τόσο στους υπερτροφοδοτούμενους V6 που δίνει η Ferrari στη Maserati και διακρίνονται για την απόκρισή τους, καθώς και στους νέους κανονισμούς της Φόρμουλα 1, με τους 6κύλινδρους των 1.600 κυβικών.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured