Σύνδεση

Ferrari

FERRARI HY-KERS

laferrari-hy-kers-1

Το Ferrari HYKERS είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά και σε πρωτότυπη εκδοχή στην πρεμιέρα της F12 Berlinettaστο Πεκίνο, ενώ η πιο ώριμη εκδοχή του υπάρχει πλέον στη LaFerrari. Η οποία είναι το πιο αποδοτικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari, αποδεικνύοντας έτσι πως η επόμενη μέρα για τα σούπερ σπορ μοντέλα είναι υβριδική και η μεθεπόμενη πιθανότατα φουλ ηλεκτρική.

Το νέο HY-KERS περιλαμβάνει έναν V12 6.200 κυβικών, με απόδοση 800 ίππων και κόφτη στις 9.250(!) στροφές, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ο πρωτεύοντας άξονας του οποίου υποβαστάζεται από το βασικό υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα (σε συνεργασία με την Magneti Marelli όπως και όλο το ηλεκτρικό σύστημα). Κατά την επιβράδυνση και γενικά όποτε παράγεται πλεονάζουσα ροπή από τον V12 ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά την κινητική ενέργεια που αλλιώς θα χανόταν και φορτίζει τις μπαταρίες όπως σε ένα συνηθισμένο υβριδικό. Πρόκειται δηλαδή για κάτι σαν υβριδικό boost, που αυξάνει τη συνολική απόδοση (συνδυαστική ισχύς 963 ίπποι, μέγιστη ροπή 900 Nm), εξασφαλίζει 20% πιο γρήγορη επιτάχυνση (0-100: μειωμένες έως και κατά 50% εκπομπές CO2 (330 γρ./χλμ). Παράλληλα οι Ιταλοί ισχυρίζονται πως οι μελλοντικές εκδοχές του συστήματος θα εξασφαλίζουν αθόρυβη ηλεκτροκίνηση για κάποια χιλιόμετρα, ενώ σε εσωτερικές δοκιμές τα γραμμάρια ανά χιλιόμετρο του CO2 είχαν πέσει στα 220. 

Το όλο σύστημα ολοκληρώνεται από ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, που αναλαμβάνει την λειτουργία των επιμέρους συστημάτων και βρίσκεται μπροστά από τον V12. Και οι δύο (ηλεκτροκινητήρες) αντλούν ενέργεια από τις μπαταρίες, που  συναρμολογούνται από τη Scuderia, αποτελούνται από 120 στοιχεία και διαχωρίζονται σε 8 συστοιχίες (8×15). Ζυγίζουν περίπου 60 κιλά, βρίσκονται κάτω και λίγο πίσω από τα καθίσματα, είναι υγρόψυκτες ενώ η μέγιστη ισχύς τους (120 kW) αντιστοιχεί, σύμφωνα με την Ferrari, σε 40 συμβατικές μπαταρίες. Το πρόσθετο βάρος τόσο των μπαταριών όσο και του υβριδικού συστήματος μετατοπίζει το κέντρο βάρους ακόμη πιο χαμηλά (-35 χιλιοστά) για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Και σε αυτόν τον τομέα λοιπόν θετική η παρουσία του Ferrari HYKERS.

Γιάννης Σκουφής

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

{youtube}es3xDUk4Y6E{/youtube}

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID.3 πείθει μεν αλλά δεν εντυπωσιάζει δε

Featured

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup