Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Ουγγαρίας, η προεπισκόπηση της Pirelli: Αυτός ο αγώνας και μετά… διακοπές!

Το Hungaroring έχει τη φήμη της ιδιαίτερα ζεστής και στεγνής πίστας: η θερμοκρασία οδοστρώματος κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών πέρυσι έφτασε τους 60 βαθμούς Κελσίου. Αλλά στην πραγματικότητα έβρεξε πριν τον αγώνα τα προηγούμενα δυο χρόνια στην Ουγγαρία.

Πέρυσι αυτό οδήγηση σε μια κάπως σουρεαλιστική επανεκκίνηση μετά από ατύχημα στην πρώτη στροφή. Τότε ο μόνος που εκκίνησε από τη γραμμή ήταν ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton, ενδιάμεσα ελαστικά ενώ όλοι οι άλλοι μπήκαν στα pit για slick ελαστικά.

Το Hungaroring δεν μεταφέρει υψηλά ενεργειακά φορτία. Έχει λεία άσφαλτο και ανομοιομορφίες σε κάποια σημεία. Οι μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα ελαστικά αφορούν στην ελκτική πρόσφυση και λιγότερο στη σταθερότητα στο φρενάρισμα.

Η Pirelli επέλεξε ελαστικά από το μέσο της γκάμας της: η γόμα C2 είναι η P Zero λευκή/σκληρή, η C3 είναι η P Zero κίτρινη/μέση και η C4 είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα.

Mario Isola, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Motorsport Pirelli: «Στο παρελθόν το Hungaroring έγινε γνωστό ως ένα μέρος όπου είναι δύσκολο να προσπεράσεις. Το νέο πακέτο ελαστικών και μονοθεσίων βοηθά τους οδηγούς να πλησιάσουν πολύ περισσότερο ο ένας τον άλλο. Αυτό μέχρι τώρα φέτος, μας έχει οδηγήσει σε σπουδαίος αγώνες και πολλά προσπεράσματα. Ελπίζουμε το ίδιο να συμβεί και στο Hungaroring: Μια στενή πίστα γεμάτη στροφές, όπου πολλές φορές τα μονοθέσια βρίσκονται το ένα πίσω από το άλλο. Στην Ουγγαρία έχει συχνά πολύ ζέστη, αλλά έβρεξε κιόλας τα προηγούμενα δυο χρόνια: Ως δίδαγμα κρατάμε ότι ποτέ δεν πρέπει να φτάνουμε σε συμπεράσματα. Έχουμε δει εκπλήξεις στο παρελθόν στο Hungaroring και το ίδιο μπορεί να συμβεί και φέτος».

FORMULA 2 & FORMULA 3: Για τη Formula 2, επελέγησαν στο Hungaroring οι P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός χρησιμοποιείται για 2η φορά φέτος μετά το 2ο αγώνα της σεζόν στη Τζέντα. Κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του 5 σετ slick ελαστικών (τρία μέσης και δυο μαλακής γόμας) για να τα χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Αυτό περιλαμβάνει ένα αγώνα sprint 28 γύρων το απόγευμα του Σαββάτου και τον κανονικό αγώνα των 37 γύρων το πρωί της Κυριακής. Οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν και τις δυο γόμες, αν δεν βρέξει.  

Για τη Formula 3, επελέγη η P Zero κίτρινη/μέση γόμα για δεύτερη φορά φέτος. Η προηγούμενη φορά που εμφανίστηκε ήταν στο 2ο γύρο στην Ίμολα. Οι οδηγοί θα πάρουν τρία νέα σετ μέσης γόμας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Επίσης φέρουν ένα σετ μαλακής γόμας από τον προηγούμενο αγώνα στο Red Bull Ring το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνο στις ελεύθερες δοκιμές. Θα έχουμε έναν αγώνα σπριντ το πρωί του Σαββάτου (19 γύρους) και τον κανονικό αγώνα των 24 γύρων την Κυριακή.

ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

GT: Οι 24 ώρες του Spa, ο μεγαλύτερος αγώνας στο ημερολόγιο της Pirelli θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Βέλγιο. Η Pirelli θα διαθέσει περίπου 17.000 ελαστικά για όλες τις κατηγορίες ενδεικτικά αναφέρουμε ότι θα συμμετέχουν 66 αυτοκίνητα της κατηγορίας GT3.    

Rallying: Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο διεξήχθη στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, το Rally di Roma Capitale, εντός έδρας αγώνας για την Pirelli. O οδηγός της Pirelli, Damiano de Tommaso κέρδισε οδηγώντας ένα Skoda Fabia R5. Οδηγοί της Pirelli πήραν αντίστοιχα τις νίκες στις επιμέρους κατηγορίες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured