Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Μονακό – η προεπισκόπηση της Pirelli: Θα σπάσει το σερί της Red Bull;

Το συνολικό μήκος αυτής της ιστορικής διαδρομής είναι μόλις 3, 337 χιλιόμετρα. Έχουν γίνει 68 αγώνες και πολυνίκης είναι ο Ayrton Senna. Ο θρυλικός Βραζιλιάνος κέρδιζε συνεχώς από το 1987 έως το 1993 με εξαίρεση το 1988. Τότε είχε εγκαταλείψει στον 66ο γύρο ενώ ήταν επικεφαλής.

Το Μονακό ως διαδρομή έχει τη χαμηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα, απ’ όλες τις πίστες, περίπου 150 χλμ./ ώρα.

H πρόσφυση είναι πολύ χαμηλή και η φθορά περιορισμένη. Οι πιο μαλακές γόμες προσφέρουν πρόσφυση αλλά μηχανικά αυτή είναι περιορισμένη. Δεν αποκλείονται τα γλιστρήματα που παραμορφώνουν την επιφάνεια των ελαστικών.

Πέρυσι λόγω των μεικτών συνθηκών είχαν χρησιμοποιηθεί όλα τα ελαστικά που ήταν διαθέσιμα για το Grand Prix: βρόχινα Cinturato Blue, ενδιάμεσα Cinturato Green και οι τρεις γόμες των σλικ ελαστικών. Αν η διαδρομή είναι στεγνή, οι οδηγοί κάνουν μια αλλαγή ελαστικών στον αγώνα, αλλά πέρυσι, οι περισσότεροι σταμάτησαν 3 φορές για ν’ αλλάξουν λάστιχα.

Οι τρεις πιο μαλακές γόμες επελέγησαν για τη διαδρομή στο Μονακό: η C3 είναι η P Zero λευκή σκληρή, η C4 είναι η P Zero κίτρινη μέση και η C5 είναι η P Zero κόκκινη μαλακή.

Τα καινούργια βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue δεν χρειάζονται προθέρμανση με ηλεκτρικές κουβέρτες. Θα είχαν κάνει ντεμπούτο στην Ίμολα που ακυρώθηκε, ίσως χρησιμοποιηθούν στο Μονακό και σίγουρα θα είναι διαθέσιμα για το υπόλοιπο της σεζόν.

Mario Isola – Διευθυντής Μηχανοκίνητο Αθλητισμού: «Πάμε στο Grand Prix του Μονακό κάπως διαφορετικά απ’ ότι περιμέναμε. Θα ήταν κανονικά ο μεσαίος αγώνας σε μια τριπλέτα Ευρωπαϊκών αλλά από τη στιγμή που ακυρώθηκε η Ίμολα, είναι ο πρώτος. Οι εικόνες της πλημμύρας είναι ακόμη στο μυαλό μας, θέλω ακόμη μια φορά να εκφράσω τη συμπαράστασή μας στις οικογένειες των θυμάτων και σε όσους υπέστησαν μεγάλες υλικές απώλειες.

Το Μονακό έχει ένα δικό του ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία της Formula 1. Τα χαρακτηριστικά αυτής της μοναδικής διαδρομής που δεν έχει αλλάξει πολύ, εδώ και 60 χρόνια την καθιστούν ανεπανάληπτη καθώς συχνά κρύβει τρανταχτές εκπλήξεις.  Καμία άλλη πίστα δεν επιτρέπει στους οδηγούς να αντισταθμίσουν τις αδυναμίες των μονοθεσίων τους με τέτοιο τρόπο.

Ένα μικρό συμβάν μπορεί ν’ αλλάξει δραματικά τις ισορροπίες. Η δυσκολία του προσπεράσματος μερικές φορές στερεί θέαμα στον αγώνα. Όμως αυτό καθιστά τις κατατακτήριες δοκιμές πιο συναρπαστικές καθώς η θέση εκκίνησης παίζει ιδιαίτερο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα την Κυριακή. Όπως συχνά συμβαίνει σε αγώνες δρόμου, η Pirelli διάλεξε τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας.

Μια από τις ιδιαιτερότητες στο Μονακό είναι πως η πίστα δίδεται στην κυκλοφορία κάθε βράδυ. Έτσι είναι πολύ δύσκολο να στρωθεί με γόμα το οδόστρωμα στην αγωνιστική γραμμή. Η επιφάνεια είναι πολύ γλιστερή. Καθώς η Ίμολα ακυρώθηκε, τα νέα βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue που δεν χρειάζονται ηλεκτρικές κουβέρτες για προθέρμανση, ίσως κάνουν ντεμπούτο στο Μονακό. Αυτό εξαρτάται από τον καιρό: Ένας ακόμη άγνωστος και συνάμα καθοριστικός παράγοντας αυτό το Σαββατοκύριακο».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured