Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Ιταλίας: Δεύτερη νίκη στη σειρά για Ferrari και Leclerc!

Ο Charles Leclerc σημείωσε στην έδρα της Ferrari τη δεύτερη νίκη του στη σειρά και τη δεύτερη συνολικά της Scuderia φέτος.

Στην εκκίνηση ο Leclerc βρέθηκε μπροστά από τις δύο Mercedes, ενώ ο Vettel έχασε θέση από τον Hulkenberg αλλά την ανέκτησε στη συνέχεια. Ο εξαιρετικός Albon πέρασε τον Sainz, ο οποίος όμως έδωσε μάχη και ο Albon βγήκε εκτός και έχασε θέσεις. Στους πρώτους γύρους ο Verstappen τραυμάτισε την εμπρός πτέρυγά του.

Ο Vettel το έχασε στην Ascari και πολύ επικίνδυνα προσπάθησε να μπει ξανά στην πίστα με το ρύγχος του να χτυπά το μονοθέσιο του Stroll από πίσω. Ο Γερμανός, πέρα από τη ζημιά που τον ανάγκασε να πάει στα πιτ δέχθηκε και ποινή 10 δευτερολέπτων. 

Ίδια ποινή και για τον Stroll για παρακινδυνευμένη είσοδο στην πίστα, 5 δευτερόλεπτα ήταν η ποινή του Albon και 10 για τον Raikkonen επειδή ξεκίνησε με λάθος λάστιχα. Ο Sainz εγκατέλειψε στον 29ο γύρο αφού στα pits δεν βιδώθηκε σωστά το μονομπούλονο του δεξιού τροχού. Ο Kvyat εγκατέλειψε και αυτός λόγω μηχανικού προβλήματος. Μέχρι τα μέσα του αγώνα είχαμε σκληρή μάχη με τον Hamilton να προσπαθεί να περάσει την πολύ δυνατή και γρήγορη Ferrari του Leclerc!

Στον 36ο γύρο ο Leclerc έκανε ένα λάθος υπό την πίεση του Hamilton με τον Βρετανό να έχει εκνευριστεί επειδή θεωρεί επικίνδυνο το πως υπερασπίστηκε την θέση του ο Μονεγάσκος. Ωστόσο, ένα λάθος του Hamilton με τα ταλαιπωρημένα Pirelli στον 42ο γύρο του στοίχισε πολύ σε χρόνο με αποτέλεσμα να τον περάσει και ο Bottas που βρέθηκε πίσω από τον ανακουφισμένο Leclerc.

Τελικά ο Leclerc άντεξε στην πίεση της Mercedes και τερμάτισε μπροστά από τις δύο Mercedes. Ο Vettel δεν μπήκε καν στην 10άδα. Πολύ καλός αγώνας από τους Ricciardo, Hulkenberg, Albon. Απογοήτευσε ο Verstappen που πήγε άσχημα όλη του η μέρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup