Σύνδεση

F1

F1 ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ: 1-2 ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ FERRARI

Η Ferrari με το κοντό μεταξόνιο και το πολύ αεροδυναμικό φορτίο διέθετε τεχνικό πλεονέκτημα στην Ουγγαρία και οι Φέτελ και Ράικονεν το αξιοποίησαν για να κάνουν το 1-2 υπό πίεση…

Στην εκκίνηση οι δύο οδηγοί της Scuderia κράτησαν τις πρώτες θέσεις ενώ πιο πίσω ο Verstappen πέρασε μεν τον Hamilton για την 4η θέση εμβόλισε όμως από το πλάι τον ομόσταβλό του Ricciardo βγάζοντάς τον έξω και τιμωρήθηκε γι’ αυτό με ποινή 10 δευτερολέπτων.

Ο αγώνας μέχρι το πρώτο πιτ στοπ ήταν κυριολεκτικά βαρετός. Ο Vettel ήλεγχε τον Raikkonen από την  πρώτη θέση και είχε αφήσει τον τρίτο Bottas 8 δλ. πίσω του με τους Verstappen και Hamilton να ακολουθούν κατά πόδας. Μετά τον πρώτο γύρο πιτ στοπ ωστόσο, οπότε και τα περισσότερα μονοθέσια πέρασαν από supersoft σε soft λάστιχα, ο αγώνας απέκτησε μια άγρια ομορφιά. Ο Bottas άφησε τον Hamilton να περάσει μπροστά για την τρίτη θέση μπας και δημιουργήσει προβλήματα στις Ferrari με την υπόσχεση να του επιστρέψει τη θέση αν δεν τα κατάφερνε.

Η μεγαλύτερη ισχύς του Mercedes V6 turbo επιτρέπει στα ασημένια βέλη να αξιοποιούν καλύτερα τις σκληρότερες γόμες και υπήρξαν αρχικά ταχύτερα από τις Ferrari μειώνοντας ραγδαία τη διαφορά έως και τα 6 δέκατα του δευτερολέπτου από τον Raikkonen. Μάλιστα ο Hamilton τον πλησίασε κάποια στιγμή πολύ, έχασε φορτίο και αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του για να μη γυρίσει, χάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο πολύτιμο έδαφος.

Ήταν μια μονομαχία για πολύ γερά νεύρα, αλλά ο Iceman δικαίωσε το προσωνύμιό του και άντεξε την ασφυκτική πίεση για να κρατήσει τη δεύτερη θέση. Το ίδιο και ο Vettel που δέχθηκε μεγάλη πίεση με τη σειρά του από τον Raikkonen, αλλά διατήρησε το προβάδισμα με θαυμαστή αυτοκυριαρχία, ανοίγοντας τώρα τη διαφορά του από τον Hamilton στους 14 βαθμούς.

Προς το τέλος οι δύο Ferrari άνοιξαν λίγο τη διαφορά σε επίπεδα ασφαλείας και στην τελευταία στροφή ο Hamilton επέστρεψε την τρίτη θέση στον Bottas όπως είχε υποσχεθεί. Ο Verstappen ήταν πέμπτος και ο Alonso εκπληκτικά έκτος με τον Sainz έβδομο. Στον τελευταίο μάλιστα γύρο ο Alonso έγραψε το ρεκόρ γύρου για τον αγώνα επιβεβαιώνοντας την αναλλοίωτη οδηγική του αλκή.

Το 1-2 για τη Ferrari στην Ουγγαρία ήταν εκ των ων ουκ άνευ. Δικαιώθηκε η αεροδυναμική δημιουργικότητα του επιτελείου του Maranello (στο πόντιουμ ανέβηκε ο head of racing operations, ο πολύπειρος Τζοκ Κλίαρ) ενώ προσπαθούν να πλησιάσουν τη Mercedes σε ισχύ. Τώρα στο Σπα και στη Μόντσα τα πράγματα θα είναι δύσκολα για τη Ferrari λόγω σχετικά κοντού μεταξονίου και μικρότερης μέγιστης ισχύος και ο Hamilton είναι το μεγάλο φαβορί. Στη Σιγκαπούρη τα πράγματα για τη Scuderia θα είναι κάπως καλύτερα…

Σπύρος Πέττας

HUNGARY RESULTS

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup