Μετά την παρουσίαση της SUV έκδοσης της GLC, η Mercedes-Benz κάνει και το επόμενο λογικό βήμα, όπως ακριβώς και στην προηγούμενη γενιά, παρουσιάζοντας την GLC Coupe.
Μία πιο σπορτίφ και δυναμική έκδοση, με την χαρακτηριστική κλίση της οροφής να δημιουργεί την γνωστή αίσθηση κουπέ αυτής της κατηγορίας οχημάτων.
Μάλιστα, η νέα GLC Coupe έχει ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα με το συντελεστή Cd να πέφτει από το 0,30 -του προηγούμενου μοντέλου- στο 0,27.
Το νέο μοντέλο είναι μακρύτερο κατά 3,1 εκατοστά και φτάνει σε μήκος τα 4,763 μέτρα, ενώ έχει ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος κατά 5,5 εκ. (στα 1,699 μέτρα).
Στο εσωτερικό υπάρχει το πολύ εντυπωσιακό ταμπλό της GLC, το οποίο εφοδιάζεται με πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής 11,9 ιντσών.
Το πορτ-μπαγκάζ φθάνει τα 545 λίτρα (55 λιγότερα από την GLC) για τις ήπια υβριδικές εκδόσεις και 390 λίτρα στις plug-in υβριδικές εκδόσεις, λόγω της ύπαρξης των μπαταριών στο πίσω μέρος.
Η γκάμα των κινητήρων είναι ίδια με της συμβατικής GLC και ξεκινά από τις 200 4MATIC και 220 d 4MATIC. Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχουν οι PHEV εκδόσεις με την μπαταρία των 31,2 kWh που προσφέρουν αυτονομία που φτάνει έως τα 130 ηλεκτρικά χιλιόμετρα.
Στους πίνακες που ακολουθούν βλέπουμε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις της νέας GLC Coupe, ενώ αργότερα θα μπουν στην γκάμα και οι γρήγορες εκδόσεις της AMG με ισχύ τουλάχιστον 671 ίππων.
Mild hybrid models:
GLC 200 4MATIC | GLC 300 4MATIC | GLC 220 d 4MATIC | GLC 300 d 4MATIC | ||
Displacement | cm³ | 1,999 | 1,999 | 1,993 | 1,993 |
Rated output | kW/hp | 150/204 | 190/258 | 145/197 | 198/269 |
at engine speed | 1/min | 6,100 | 5,800 | 3,600 | 4,200 |
Add. elect. output (boost) | kW/hp | 17/23 | 17/23 | 17/23 | 17/23 |
Rated torque | Nm | 320 | 400 | 440 | 550 |
Add. torque (boost) | Nm | 200 | 200 | 200 | 200 |
Combined fuel consumption (WLTP) | l/100 km | 8.0-7.1 | 8.2-7.3 | 5.8-5.1 | 6.1-5.5 |
Combined CO2 emissions (WLTP) | g/km | 182-162 | 185-165 | 152-135 | 160-145 |
Acceleration 0-100 km/h |
s | 7.9 | 6.3 | 8.1 | 6.4 |
Top speed | km/h | 227 | 246 | 225 | 249 |
Plug-in hybrid models:
GLC 300 e 4MATIC | GLC 400 e 4MATIC | GLC 300 de 4MATIC | ||
Petrol engines | Diesel | |||
Displacement | cm³ | 1,999 | 1,999 | 1,993 |
Rated output, piston/diesel engine | kW/hp | 150/204 | 185/252 | 145/197 |
at engine speed | 1/min | 6,100 | 5,800 | 3,600 |
Rated torque, piston/diesel engine | Nm | 320 | 400 | 440 |
at engine speed | 1/min | 2,000-4,000 | 2,000-3,200 | 1,800-2,800 |
Rated output, electric motor | kW | 100 | 100 | 100 |
Rated torque, electric motor | Nm | 440 | 440 | 440 |
System output | kW/hp | 230/313 | 280/381 | 245/335 |
System torque | Nm | 550 | 650 | 750 |
Rated battery capacity | kWh | 31.2 | 31.2 | 31.2 |
Top speed | km/h | 220 | 239 | 219 |
Top speed, electric | km/h | 140 | 140 | 140 |
Acceleration 0-100 km/h |
s | 6.7 | 5.6 | 6.4 |
Combined fuel consumption, rated (WLTP) | l/100 km | 0.6-0.5 | 0.6-0.5 | 0.5-0.4 |
Combined CO2 emissions, weighted (WLTP) | g/km | 15.0-11.0 | 15.0-11.0 | 13.0-10.0 |
Combined power consumption, weighted (WLTP) | kWh/100 km | 22.4-20.2 | 22.4-20.2 | 22.7-20.3 |
Electric range (EAER comb.) (WLTP) | km | 119-131 | 119-131 | 113-130 |