Σύνδεση

F1

Δείτε τα νέα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 με βάση τους κανονισμούς του 2021. Όλες οι αλλαγές (Video)

Πιστή στις εξαγγελίες της η FIA έδωσε στη δημοσιότητα τους τελικούς κανονισμούς και προδιαγραφές για τα μονοθέσια της σαιζόν 2021 της Φόρμουλα 1 και όπως βλέπετε στις φωτογραφίες δείχνουν πιο απλά και πιο κομψά.

Οι κανονισμοί περιλαμβάνουν τρεις τομείς: το σπορ αυτό καθαυτό, την τεχνολογία και τα οικονομικά. Η πιο καθοριστική αλλαγή είναι πως για πρώτη φορά στην ιστορία της Φόρμουλα 1 υπάρχει ένα πλαφόν στο ποσό που μπορούν να ξοδέψουν οι ομάδες, το οποίο ανέρχεται σε 175 εκατομμύρια δολάρια. Ο στόχος εδώ είναι να μειωθεί η διαφορά μεταξύ των μικρών και των μεγάλων ομάδων για να αυξηθεί ο ανταγωνισμός.

Στα πλαίσια αυτά εντάσσονται και η πιο δίκαιη κατανομή των χρηματικών πόρων αλλά και οι μικρότερες ελευθερίες τις τεχνικές προδιαγραφές.

Για να φτάσουμε στο μονοθέσιο που βλέπουμε στις φωτογραφίες -υπεύθυνοι για αυτό είναι ο Νικόλας Τομπάζης μαζί με τον Pat Symonds- υπήρχαν συνολικά 13 στάδια εξέλιξης, με το τελευταίο να ονομάζεται Lima και στο οποίοι δόθηκαν στους μηχανικούς ελαφρώς μεγαλύτερες ελευθερίες στην περιοχή του ρύγχους και των εμπρός πτερυγίων.

Σε ότι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές και ενώ μέχρι τώρα υπήρχε αυστηρή περιγραφή κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος σε διαστάσεις, βάρος κ.λπ. τώρα το μονοθέσιο χωρίζεται σε 50 τμήματα (boxes) και αποτυπώνεται με ένα σύστημα συντεταγμένων.

Σε κάποια από αυτά τα boxes οι προδιαγραφές είναι πολύ αυστηρές, ενώ σε άλλα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία, με σκοπό να περιοριστούν όσο το δυνατόν οι γκρίζες ζώνες.

Στις απεικονίσεις των νέων μονοθεσίων ξεχωρίσαμε το χαμηλό ρύγχος και η εμπρός φτερούγα που ποτελείται από τρία στοιχεία, τα πτερύγια πάνω από τους τροχούς, ξ απουσία πτερυγίων μεταξύ των εμπρός τροχών και των πλευρικών εισαγωγών που είναι σχετικά μικρές, η καλύτερη ενσωμάτωση του Halo, η πίσω φτερούγα με τα δύο στηρίγματα και τα δύο πτερύγια, ο τεράστιος διαχύτης και βέβαια οι καλυμμένες ζάντες των 18 ιντσών με τα λάστιχα χαμηλού προφίλ.

Οι ομάδες θεωρούν πως τα μονοθέσια του 2021 θα είναι έως και 6 δεύτερα πιο αργά στο κάθε γύρο, αλλά θα ευννοούν περισσότερο τις προσπεράσεις. Κι αυτό γιατί με τα υπάρχοντα μονοθέσια αυτό που ακολουθεί χάνει το 40 με 50% τηςς αρνητικής τους άντωσης, ενώ σε αυτά τυο 2021 θα είναι μόλις το 10%. Επίσης θα είναι και 25 κιλά πιο βαριά, με το ελάχιστο βάρος τους να φτάνει τα 768 κιλά. Σημαντική είναι και ο προσδιορισμός του μέγιστου μεταξονίου στα 3.550 χιλιοστά, με αποτέλεσμα το ολικό μήκος να είναι περίπου 10 εκατοστά μικρότερο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup