Σύνδεση

Renault

CLIO R.S. 200 EDC

Το καινούργιο Clio R.S. 200 EDC έχει, όπως αποκαλύπτει και η ονομασία του, 200 ίππους, ενώ το EDC είναι το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη και 6 σχέσεις που εξέλιξε η Renault Sport και το οποίο στο πρόγραμμα Race ολοκληρώνει τις αλλαγές μέσα σε 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου!

Οι 200 ίπποι του Clio R.S. αποδίδονται με τη βοήθεια turbo από έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο 1.618 κ.εκ., ενώ ακόμα πιο εμφατικά είναι τα 240 Nm της ροπής, που είναι σταθερά από τις 1.750 έως τις 5.600 σ.α.λ., πρακτικά δηλαδή σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του κινητήρα.   

Όπως συνέβαινε και στο παρελθόν έτσι και εδώ ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο ρυθμίσεων ανάρτησης, τη Sport που εξασφαλίζει και τη δυνατότητα άνετης καθημερινής μετακίνησης και την Cup που είναι 3 χιλιοστά πιο χαμηλή, 15% πιο σκληρή και συνδυάζεται με ένα πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους θα χρησιμοποιήσουν το top Clio σε Track days ή σε κάτι παραπλήσιο. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως το Clio R.S. διαθέτει ειδικά αμορτισέρ, που στο σώμα του βασικού είναι ενσωματωμένο ένα δευτερεύον, προκειμένου να εξασφαλίζεται ο επιθυμητός συνδυασμός άνεσης και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.

Παράλληλα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει όποτε θέλει, ανάλογα με τη διάθεσή του, διαφορετικά set up για την απόκριση του κινητήρα, του τιμονιού και του κιβωτίου αλλά και για την ένταση και το χρόνο επέμβασης του ESP με τη βοήθεια του μπουτόν R.S. Drive. Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι τρία –Normal, Sport και Race– ενώ ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το RSound Effect, που μιμείται τον ήχο γνωστών iconic αυτοκινήτων (π.χ. της Alpine A110 ή του Nissan GT-R), τον αποδίδει μέσω του ηχοσυστήματος και τον προσαρμόζει βέβαια στην εκάστοτε δυναμική κατάσταση του αυτοκινήτου.

Το ότι το Clio R.S. 200 EDC είναι τονισμένα σπορ δεν σημαίνει ότι το εσωτερικό του είναι σπαρτιάτικο. Κάθε άλλο, μιας και έχει τα πάντα. Από οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, μέχρι Bluetooth και κάρτα εκκίνησης «ελεύθερα χέρια» σύμφωνα με την ορολογία της γαλλικής εταιρείας. Μάλιστα το RLink διαθέτει και τη λειτουργία R.S. Monitor 2.0, που πρακτικά είναι ένα σύστημα τηλεμετρίας, τα δεδομένα του οποίου μπορούν να περάσουν σε κάποιο USB stick για να τα αξιολογήσει ή να τα επεξεργαστεί ο οδηγός. Παράλληλα ο διάκοσμος εκτός από τα πολύ καλά μπάκετ καθίσματα διαθέτει και κόκκινα διακοσμητικά.

Εξωτερικά το Clio R.S. ξεχωρίζει από τη διαφορετική μάσκα και τους τροποποιημένους προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά του βοηθήματα –το εμπρός χείλος παραπέμπει στην F1, ενώ ο διαχύτης και το πίσω σπόιλερ αυξάνουν 80 και 20% την αρνητική άντωση αντίστοιχα- τα LED φώτα ημέρας, τα φαρδιά του φτερά και τις όμορφες ζάντες των 17 ιντσών (οι 18άρες χρεώνονται επιπλέον).

Σημαντικό είναι πως αυτή η απόδοση του κινητήρα των 1.600 κυβικών του Clio R.S. συνοδεύεται από μια μείωση της κατανάλωσης κατά περίπου 2 λίτρα σε σχέση με το δίλιτρο, ατμοσφαιρικό σύνολο των επίσης 200 ίππων της προηγούμενης γενιάς (επίσημη τιμή: 6,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, ενώ το CO2 είναι 144 γραμμάρια το χιλιόμετρο), την ίδια στιγμή μάλιστα που οι επιδόσεις του έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Έτσι το 0-100 έρχεται σε μόλις 6,7 δεύτερα, τα 1.000 μέτρα από στάση καλύπτονται σε μόλις 27,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του είναι 230.

{gallery}photos/33/NEWS/CLIO-RS-200-EDC{/gallery}


Μη χάσεις:

NEO FORD FIESTA ST

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured