Σύνδεση

Featured

Aυτή είναι η νέα Ferrari F8 Tributo με τα 720 άλογα!

Όπως αναμενόταν, η Ferrari θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης τον αντικαταστάτη της F488. Θα ονομάζεται F8 Tributo και σήμερα δόθηκαν στην δημοσιότητα οι πρώτες εικόνες πριν την επίσημη παρουσίασή σε λίγες ημέρες στην Γενεύη.

Διατηρεί τον ίδιο κινητήρα, τον V8 bi-turbo των 3,9 λίτρων μόνο που εδώ η ισχύς έχει ανέβει στους 720 ίππους (50 περισσότεροι από την 488 GTB) και η ροπή βρίσκεται στα 770 Nm, νούμερα που θυμίζουν αρκετά τα αντίστοιχα της 488 Pista.

Mε βάση αυτά τα στοιχεία, είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά τα νούμερα των επιδόσεων που ανακοινώνονται: 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και τελική στα 340 χλμ/ ώρα.
Οι αριθμοί αυτοί είναι λίγο χαμηλότεροι από την 488 Pista, μάλλον λόγω του αυξημένου βάρους που φθάνει τα 1.330 κιλά, 50 περισσότερα από την 488 Pista. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί το σύστημα μετάδοσης, αν και μάλλον θα παραμείνει το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Pista.

H εταιρία υποστηρίζει ότι θα είναι ένα αρκετά πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό που αντικαθιστά, καθώς υπάρχει ένα 10% βελτίωση στον αεροδυναμικό συντελεστή, ενώ διατίθεται και μία νέα εκδοχή του Ferrari Dynamic Enhancer το οποίο ενεργοποιείται από το Manettino στο τιμόνι στην θέση Race.

Το αεροδυναμικό πακέτο έχει καταγωγή από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πίστας, με αρκετές λεπτομέρειες στην σχεδίαση, όπως για παράδειγμα το S-Duct που υπάρχει στο εμπρός μέρος και πρωτοεμφανίστηκε στην Pista το οποίο βελτιώνει κατά 15% την αρνητική άντωση σε σχέση με την 488 GTB. Υπάρχουν επίσης νέοι αυλοί ψύξης των φρένων, καθώς και καλύτερη εκμετάλλευσης της ροής του αέρα γύρω και κάτω από το αυτοκίνητο, με στόχο την καλύτερη ψύξη του κινητήρα αλλά και την αύξηση των αεροδυναμικών φορτίων.

Στην καμπίνα έχουμε μία τυπική εικόνα για Ferrari, με αρκετά καινούργια στοιχεία, όπως το νέο HMI, το νέο τιμόνι με τα χειριστήριά του, νέας σχεδίασης αεραγωγούς και μία νέα οθόνη multimedia 7,0 ιντσών. Η σχεδίαση του αμαξώματος και οι αναλογίες του δείχνουν ότι δεν πρόκειται για ένα εκ βάθρων νέο μοντέλο, αλλά για ένα μεγάλης κλίμακας facelift της 488 GTB, παρά τις αλλαγές στο αεροδυναμικό πακέτο, τα νέα φωτιστικά σώματα κ.λπ. (είναι χαρακτηριστικό ότι χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα). Άλλωστε και η ίδια η Ferrari τοποθετεί την F8 ως μία “γέφυρα προς μία νέα σχεδιαστική γλώσσα” αναγνωρίζοντας προφανώς ότι δεν είναι ένα εντελώς καινούργιο μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν παύει να είναι μία φρέσκια πρόταση από το Μαρανέλο, και αυτό από μόνο του αρκεί για να την κάνει πρώτη είδηση σε όλο τον πλανήτη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota