Σύνδεση

Featured

ΑΝΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗ VW: O ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ PIECH ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟN ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ WINTERKORN

O όμιλος Volkswagen, η 2η αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως και με μικρή διαφορά από την 1η Toyota μπορεί να είναι μια πολυεθνική πια και πολυμετοχική εταιρεία αλλά ταυτόχρονα δεν παύει να είναι το «μαγαζί» μιας οικογένειας. Και από την πλευρά της οικογένειας, που έχει την πλειοψηφία στα διοικητικά και ελεγκτικά συμβούλιο κουμάντο κάνεις ένας, ο πολύς Ferdinand Piech.

Ο Piech λοιπόν με τη φράση «έχω απομακρυνθεί από τον Winterkorn», που είπε σε συνέντευξή του στο Spiegel, θέτει σε άμεση αμφισβήτηση το στενότατο συνεργάτη του, επικεφαλής του ομίλου της VW και πρώτου φαβορί, μέχρι πρότινος για να το διαδεχτεί ως επικεφαλής του ελεγκτικού συμβουλίου του ομίλου. Μάλιστα η τοποθέτηση του εγγονού του Porsche Piech προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση, καθώς ο Martin Winterkorn θεωρείται εξαιρετικά επιτυχημένος και το 2014 είχε λάβει αμοιβές ύψους σχεδόν 16 εκατομμυρίων ευρώ,

Ο Winterkorn είχε διαδεχθεί τον Bernd Pischetsrieder στο τιμόνι του ομίλου VW, για τον οποίο στη συνέχεια ο Piech δήλωσε «διάλεξα τον λάθος και το διόρθωσα με πολύ κόπο». Επίσης με μια φράση ανάλογη με αυτή που είπε τώρα για τον Winterkorn είχε προαναγγείλει το 2009 το τέλος του Wendelin Wiedeking, που ήταν επίσης εξαιρετικά επιτυχημένος ως επικεφαλής τότε της Porsche.

Φυσικά μετά από τη δήλωση αυτή υπάρχουν πολλοί μνηστήρες τόσο για τη θέση του Winterkorn όσο και για αυτήν του Piech, παρόλο που τελικά δεν αποκλείεται ο πρώτος να διαδεχθεί το δεύτερο, μιας και μεταξύ άλλων έχει και τη στήριξη των εργαζομένων, που στη VW έχουν σοβαρό λόγο. Λογικά λοιπόν και υπό τις συνθήκες αυτές ο Winterkorn θα προβάλει σθεναρή αντίσταση σε μια τυχόν πραξικοπηματική εκδίωξή το από τον όμιλο.

Μεταξύ των μνηστήρων ο νυν επικεφαλής της Audi Rupert Stadler, ο οποίος είναι έμπιστος τόσο του Piech όσο και του Winterkorn, ενώ ο ίδιος ο Piech φρόντισε να βάλει τέλος στις φήμες που ήθελαν τη σύζυγό του να αναλαμβάνει ενεργό ρόλο. Ο πατριάρχης της οικογένειας θέλει ο επικεφαλής του ομίλου να είναι οπωσδήποτε μηχανικός –φυσικά και δεν έχει άδικο- ενώ η σύζυγός του, η 7η στη σειρά, είναι εκπαιδευτικός.

Το σημείο τριβής μεταξύ του Piech και του Winterkorn είναι, σύμφωνα με τιθς τελευταίες πληροφορίες, η κερδοφορία της VW που υπολείπεται σε σχέση με αυτή των ανταγωνιστών της.

Γιάννης Σκουφής

 

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    cuflikaki

    15/04/2015 στις 8:03 μμ

    To μόνο σίγουρο είναι ότι με το “copy & paste” που υπάρχει ανάμεσα στις εταιρείες του VAG group η κερδοφορία είναι αυξανόμενη. Δυστυχώς όμως η αξιοπιστία είναι συνεχώς σε μείωση. Πολλές μηχανικές βλάβες οι οποίες πιστοποιούνται από πολλούς. Η αισθητική είναι πλέον αμφιλεγόμενη ακόμα και από τους οπαδούς του group (σώζεται μόνο η Audi) και οι λαμαρίνες δείχουν ολοένα και πιο φτηνές, σχετικά πάντα με το κόστος απόκτησης του αυτοκινήτου (πχ η Λαμαρίνα του astra & insignia δείχνει σαφως καλύτερη από την αντιστοιχη των golf & passat αλλά και Α4….το δέ V40 υπερτερεί στον τομέα αυτό κατά κράτος έναντι του Α3. Το δέ χάσμα μεταξύ VAG group και BΜW & Mercedes αυξάνει

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup