To μεγάλο τετράθυρο κουπέ της Audi, το A7, φτάνει στο χρόνο ημίσειας ζωής του κι έτσι λογικά ανανεώνεται, με μια νέα μάσκα και την παρουσία των high tech φωτιστικών Matrix στη λίστα με τα εξτρά του. Παράλληλα έχουν σχεδιαστεί εκ νέου και οι προφυλακτήρες του.
Στους κινητήρες η πιο σημαντική εξέλιξη είναι η παρουσία του ολοκαίνουργιου V6 3.0 TDI, είτε στην έκδοσή του των 218 ίππων, οι εκπομπές CO2 της οποίας είναι μόλις 122 γραμμάρια και η επίσημη μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα, είτε στην πιο δυνατή με τα 272 άλογα. Ακόμα πιο δυνατός, καθώς αποδίδει 320 ίππους, είναι ο TDI των 3.000 κυβικών, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (οι άλλοι κινητήρες με αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-Tronic).
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται και πάλι το S7, που κινείται από τον V8 TFSI των 4.000 κυβικών και των 450 ίππων, με το σύστημα on demand, με το οποίο σε συνθήκες χαμηλού φορτίου λειτουργεί ως τετρακύλινδρος.
Γιάννης Σκουφής