Σύνδεση

Featured

ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟI ΓΙΑ ΤΑ ΗΜΙ-ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Σε μία απόφαση που μάλλον θα συζητηθεί αρκετά -και σίγουρα θα κάνει τα τμήματα μάρκετινγκ πολλών κατασκευαστών να αλλάξουν την στρατηγική τους- η Πολιτεία της Καλιφόρνια συζητά να απαγορεύσει την χρήση όλων των ενδείξεων ή των λέξεων που συνοδεύουν τα αυτοκίνητα ημι-αυτόνομης οδήγησης.

Η νέα οδηγία που συζητείται αυτές τις ημέρες, η οποία “φωτογραφίζει” την Tesla και το σύστημα “Autopilot”, ζητά να απαγορευτεί η χρήση διαφημίσεων με τέτοιους όρους,, οι οποίοι όπως αναφέρεται μπερδεύουν το κοινό και δημιουργούν λάθος εντυπώσεις. Στόχος της όλης προσπάθειας είναι να μειώσουν τις προσδοκίες των οδηγών για τα αυτόνομα συστήματα οδήγησης, και τις παρεξηγήσεις που δημιουργούνται στο αγοραστικό κοινό σε ότι αφορά αυτή τη νέα τεχνολογία.

Το σύστημα της Tesla επιτρέπει στο όχημα να επιταχύνει, να φρενάρει, να στρίψει, να αλλάξει λωρίδα χωρίς την ενεργή συμμετοχή του οδηγού, απαιτώντας απλά την παρουσία του πίσω από το τιμόνι. Αντίστοιχες υλοποιήσεις υπάρχουν και απο μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες (όπως η Mercedes για παράδειγμα), οι οποίες όπως είναι προφανές θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την ψήφιση αυτής της διάταξης.

Πάντως σε ότι αφορά την Tesla και το σύστημά της Autopilot, έχει δεχθεί αρκετές κριτικές το τελευταίο διάστημα, καθώς ερευνάται για αρκετές περιπτώσεις ατυχημάτων, μεταξύ των οποίων και ένα δυστύχημα με νεκρό το Μάιο στην Φλόριντα.

Όμως πέρα από την Πολιτεία της Καλιφόρνια, και σε πανεθνικό επίπεδο στις ΗΠΑ γίνεται πλέον σοβαρός λόγος για τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί αυτή η νέα τεχνολογία. Πρόσφατα δημοσιεύτηκε το πρώτο κείμενο με τις οδηγίες για οχήματα που χρησιμοποιούν κάποιου τύπου “αυτόνομη οδήγηση, το οποίο προσπαθεί να βρει μια ισορροπία ανάμεσα στην διαφήμιση για την τεχνολογική εξέλιξη αλλά και την διατήρηση της ασφάλειας στους δρόμους. Με βάση αυτό το κείμενο, τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου θα πρέπει πλέον να περνούν από 15 εξαντλητικά τεστ, πριν δοθούν στο κοινό ως “αυτόνομης οδήγησης”.

Πάντως το τμήμα μάρκετινγκ της Τesla, σε δηλώσεις του ξεκαθάρισε ότι μελετά τη νέα στάση της Πολιτείας της Καλιφόρνια, ενώ επιμένει στην θέση του ότι το Autopilot καθιστά την οδήγηση πιο ασφαλή και με λιγότερο στρες, και πάντως, δεν κάνει ένα αυτοκίνητο πιο αυτόνομο περισσότερο από ότι είναι αυτόνομο ένα αεροπλάνο που πετά με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup