Tον κινητήρα 1.6 GDI που αποδίδει 105 ίππους και προορίζεται κυρίως για υβριδικά μοντέλα της που θα παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια παρουσίασε η Hyundai.
Ο τετρακύλινδρος λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson, ενώ επιπρόσθετα διαθέτει επανακυκλοφορία καυσαερίων, μείωση των εσωτερικών τριβών, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, που έχουν σαν αποτέλεσμα ο θερμοδυναμικός βαθμός απόδοσής του να φτάνει το 40%.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο πρώτος της Hyundai που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson, δηλαδή με μεγαλύτερη χρονική επικάλυψη του ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Παράλληλα, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις που εξασφαλίζει μικρότερη κατανάλωση έως και 7,3% και θα τοποθετηθεί σε προσθιοκίνητα μοντέλα με κινητήρες της σειράς Lambda, Theta turbo GDI και R.
Γιάννης Σκουφής
