Σύνδεση

Hyundai

Hyundai i20: Η νέα γενιά φέρνει τεχνολογία και νέο design

Η Hyundai ετοιμάζει τη νέα γενιά του i20, υπό πλήρη επανασχεδίαση και με έμφαση στον εξηλεκτρισμό, ενώ παράλληλα εξετάζεται η επιστροφή της σπορτίφ έκδοσης N με ήπια υβριδική υποβοήθηση.

Το νέο i20 βρίσκεται ήδη σε δοκιμές σε ακραίες θερμοκρασίες και μεγάλα υψόμετρα στην Ευρώπη, με την επίσημη παρουσίαση να αναμένεται το 2026 και την εμπορική διάθεση στις αρχές του 2027.

Οι κατασκοπευτικές εικόνες αποκαλύπτουν ένα αυτοκίνητο με τετραγωνισμένες γραμμές, μικρότερη μάσκα και LED φώτα τοποθετημένα χαμηλότερα, ενώ οι πλευρικοί πάνελ δείχνουν καθαρότεροι και η γραμμή των παραθύρων ελαφρώς ανερχόμενη, προσδίδοντας μια crossover αύρα.

Το πίσω μέρος φέρει νέα φωτιστικά και μια πρόχειρη απόληξη εξάτμισης, στοιχείο που δείχνει ότι τουλάχιστον αρχικά δεν θα υπάρξει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Στο εσωτερικό, αναμένεται πλήρως ψηφιακή αισθητική με εξελιγμένο πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη, εμπνευσμένα από τα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai, όπως το Ioniq 5.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 1.2 και τον 1.0 T-GDi, ο οποίος προσφέρεται και με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, μειώνοντας τις εκπομπές CO₂ κατά 3-4%.

Παρά την έλλειψη αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, η Hyundai σχεδιάζει ξεχωριστό B-segment EV για το μέλλον.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πιθανή επιστροφή του i20 N, με τον 1.6 τούρμπο και υβριδική υποβοήθηση, που θα μπορούσε να ξεπερνά τους 200 ίππους, διατηρώντας προσθιοκίνητο χαρακτήρα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Με ανταγωνιστές όπως τα Renault Clio, Peugeot 208 και VW Polo, η νέα γενιά i20 καλείται να ξεχωρίσει σε μια από τις πλέον απαιτητικές κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς, χωρίς ημίμετρα.

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured