Σύνδεση

Featured

H Ιταλία και η Stellantis τα ξαναβρίσκουν μεταξύ τους

Η ξαφνική αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της Stellantis, Carlos Tavares, τον Δεκέμβριο, προκάλεσε αισιοδοξία μεταξύ των Ιταλών αξιωματούχων για τη βελτίωση της συνεργασίας με τον γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Stellantis, η μόνη μαζική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιταλία, αντιμετώπισε εντάσεις με την κυβέρνηση σχετικά με τη δέσμευσή της στην τοπική παραγωγή, τις θέσεις εργασίας και τις επενδύσεις.

Η πρωθυπουργός Τζόρτζια Μελόνι εξέφρασε την προθυμία να στηρίξει τη Stellantis, υπό την προϋπόθεση ότι ο όμιλος θα διατηρήσει εργοστάσια και θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Ο υπουργός Βιομηχανίας Adolfo Urso επανέλαβε αυτά τα συναισθήματα, τονίζοντας την ανάγκη για ένα σαφές σχέδιο για την προστασία των ιταλικών εργοστασίων και την επένδυση στο αυτοκινητικό μέλλον της χώρας.

Η ηγεσία του Tavares είχε αποτελέσει σημείο διαφωνίας, με τον Urso να δηλώνει ότι «δεν καταλάβαινε την πραγματικότητα».

Η Stellantis είχε υποσχεθεί προηγουμένως να αυξήσει την τοπική παραγωγή οχημάτων σε ένα εκατομμύριο μονάδες ετησίως, από τις 750.000 που είναι σήμερα, αλλά οι εντάσεις κλιμακώθηκαν όταν η Ιταλία απείλησε να διεκδικήσει αδρανείς μάρκες όπως η Autobianchi και η Innocenti και προειδοποίησε τον όμιλο ότι θα χάσει 370 εκατομμύρια ευρώ από τα κονδύλια ανάκαμψης της ΕΕ χωρίς μια σταθερή δέσμευση για ένα εργοστάσιο μπαταριών.

Μετά την αποχώρηση του Τavares, ο πρόεδρος της Stellantis, John Elkann, προσέγγισε τον Μελόνι, σηματοδοτώντας μια πιθανή αλλαγή στις σχέσεις.

Ιταλοί αξιωματούχοι ελπίζουν τώρα ότι ο όμιλος θα πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για να εξασφαλίσει την παρουσία του στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi