Σύνδεση

Toyota

Toyota: Τα ηλεκτρικά δεν είναι μονόδρομος

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει εκφράσει την πεποίθησή του ότι τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία θα έχουν μέγιστο μερίδιο αγοράς 30%, ενώ το υπόλοιπο θα μοιραστεί μεταξύ υβριδικών οχημάτων, αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και παραδοσιακών οχημάτων που καίνε ορυκτά καύσιμα.

Ο Toyoda, εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, τόνισε τη σημασία της επιλογής και της αυτονομίας των πελατών για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Υπογράμμισε την παγκόσμια πραγματικότητα ενός δισεκατομμυρίου ανθρώπων που ζουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και τόνισε ότι ο περιορισμός των επιλογών τους και της δυνατότητάς τους να ταξιδεύουν με την παραγωγή ακριβών αυτοκινήτων δεν αποτελεί λύση.

Ο Toyoda διαβεβαίωσε ότι η απόφαση για τους τύπους οχημάτων θα πρέπει να καθοδηγείται από τις προτιμήσεις των πελατών και όχι από ρυθμιστικές πρακτικές ή τις πολιτικές κάθε κράτους.

Αναγνωρίζοντας το εξελισσόμενο τοπίο, ο Toyoda επιβεβαίωσε ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο ακόμα και μετά το 2035.

Ωστόσο, παραμένει ασαφές αν αναφερόταν στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων ή στα υπάρχοντα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Οι παρατηρήσεις δεν παρείχαν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις προβλέψεις του Toyoda για την αγορά των ΗΠΑ, όπου η αύξηση του μεριδίου αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων ήταν πιο αργή από ό,τι αναμενόταν.

Η Toyota έχει διατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια μια συντηρητική προσέγγιση για τα ηλεκτρικά οχήματα σε σύγκριση με ορισμένους ομολόγους της στον κλάδο.

Η στάση της Toyota λαμβάνει υπόψη τις παγκόσμιες ενεργειακές υποδομές, τις ανάγκες των πελατών και τη μακροβιότητα των υφιστάμενων στόλων οχημάτων, αμφισβητώντας την επικρατούσα τάση για ταχεία και αποκλειστική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo