Σύνδεση

Volkswagen

Το γκρουπ VW θα καταργήσει το 60% των μοντέλων με συμβατικούς κινητήρες

Μεγάλες αλλαγές έρχονται για το γκρουπ VW το οποίο αναμένεται να περιορίσει έως και 60% τον αριθμό των μοντέλων που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030.

Η εταιρία σκοπεύει να απεμπλακεί από την κούρσα της πρωτιάς σε πωλήσεις παγκοσμίως και να εστιάσει στην ποιότητα και την κερδοφορία. Η φιλοσοφία του πρώτου σε πωλήσεις είχε ξεκινήσει μέσα στην προηγούμενη δεκαετία, και παρέμεινε έως τις μέρες μας, έχοντας ως σημαντικό αντίπαλο την Τoyota.

To γερμανικό γκρουπ έχει αυτή την στιγμή πάνω από 100 διαφορετικά μοντέλα σε όλες τις μάρκες του, και ήδη έχει ξεκινήσει να καταργεί μοντέλα με συμβατικούς κινητήρες για να προωθήσει τα ηλεκτρικά.

Η VW θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμα των Mercedes-Benz και BMW που πέρσι σημείωσαν ρεκόρ κερδοφορίας εν μέσω κρίσης. Είναι ενδεικτικό ότι το μεγαλύτερο μέρος του κέρδους της πέρσι, που έφθασε τα 20 δισ ευρώ προ φόρων, προήλθαν από τις premium μάρκες της όπως η Αudi και η Porsche.

Σε συνέντευξη που έδωσε στους Financial Times ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας Arno Antlitz, είπε ότι ο βασικός στόχος δεν είναι πλέον η ανάπτυξη, αλλά η κερδοφορία. Έχοντας καταφέρει να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα κατά 10% πριν το πρόγραμμα, καταφέρνουν οι μεγάλες επενδύσεις για τα ηλεκτρικά να μην επηρεάζουν τη νέα στρατηγική τους.

Ο Antlitz σημείωσε ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι ακόμα τόσο κερδοφόρα όσο τα συμβατικά, καθώς έχει ανέβει το τελευταίο διάστημα το κόστος των πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταριών. Πάντως με το τέλος του πολέμου, όταν και όποτε αυτό έρθει, τα κόστη θα μειωθούν και πάλι, ενώ μακροπρόθεσμα η νέα τεχνολογία των μπαταριών θα κατεβάσει ακόμα περισσότερο την αξία τους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz