Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι πωλήσεις των diesel στην Ευρώπη σταθεροποιήθηκαν

Μετά από πολλά χρόνια που η πορεία των μοντέλων diesel στις ευρωπαϊκές αγορές ήταν πτωτική, για το 2018 φαίνεται να σταματά αυτή η πορεία και η χρονιά να κλείνει σε αντίστοιχα νούμερα με την προηγούμενη.

Η πτώση των diesel στην Ευρώπη ήταν εξαιρετικά μεγάλη, καθώς από το 56% της αγοράς το 2011 έπεσαν στο 32% το 2019. Η πιο σημαντική μείωση ήταν το 2018 όταν “χάθηκαν” περίπου 1 εκατ. πωλήσεις σε diesel μέσα σε μία χρονιά.

Για το 2019 και το 2020 πάντως φαίνεται να υπάρχει μία τάση σταθεροποίησης που ενισχύεται από τις πολύ καλές πωλήσεις των diesel εκδόσεων αυτοκινήτων όπως το VW Tiguan ή το Peugeot 3008.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στις μικρές κατηγορίες, και ιδίως στη C (μικρο- μεσαία) όπου έχει απολεσθεί πάνω από το μισό των πωλήσεων. Στις μεγαλύτερες κατηγορίες και ιδίως στα premium SUV οι πωλήσεις των diesel ξεπερνούν το 50% στην αναλογία με τους βενζινοκινητήρες του εκάστοτε μοντέλου.

Μάλιστα δεν λείπουν και εταιρίες που φαίνεται να πριμοδοτούν τους diesel και να τους επιλέγουν για τα μεγάλα μοντέλα τους όπως για παράδειγμα η Audi η οποία σε αυτοκίνητα όπως το SQ5 έχει προτιμήσει τον πετρελαιοκινητήρα, έτσι ώστε να διατηρήσει χαμηλά τον μέσο όρο CO2 της γκάμας της.

Πάντως, όσο και ακούγεται ειρωνικό, η εταιρία που υπήρξε υπεύθυνη για την καταβαράθρωση του diesel μέσα από το σκάνδαλο στο οποίο ενεπλάκη, η VW, ήταν για το 2019 η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων στην Ευρώπη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz