Σύνδεση

Featured

CRASH TEST ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ ΙΝΔΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ: ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ

Η Ινδία είναι μια μεγάλη αγορά και κυρίως ένας…

Η Ινδία είναι μια μεγάλη αγορά και κυρίως ένας σημαντικός κατασκευαστής μικρών κυρίως μοντέλων, κάποια από τα οποία πωλούνται στην εσωτερική της αγορά και κάποια άλλα εξάγονται.

Φυσικά για τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ινδία το κόστος είναι καθοριστικός παράγοντας. Τόσο που όπως απέδειξαν τα crash test που έγιναν στα 5 πιο δημοφιλή μοντέλα της εκεί αγοράς – Suzuki-Maruti Alto 800, Tata Nano, Ford Figo, Hyundai i10 και Volkswagen Polo– το επίπεδο ασφάλειας που παρέχουν είναι πολύ απλά απογοητευτικό. Τόσο που συγκρίνεται μόνο με αυτό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν στην Ευρώπη πριν από 20 και πλέον χρόνια, όταν και οι δομές των πλαισίων δεν ήταν κατάλληλα εξελιγμένες και ο εξοπλισμός ασφαλείας ανύπαρκτος.

Τα πλαίσια των ινδικών best sellers ήταν κυριολεκτικά ένα βήμα πριν την πλήρη κατάρρευση, ενώ αερόσακος στάνταρ δεν υπήρχε ούτε για δείγμα. Πάντως η αξιολόγηση των μετρήσεων έδειξε πως και να υπήρχε αερόσακος στα Suzuki-Maruti Alto 800, Tata Nano και Hyundai i10 δεν θα συνέβαλε σημαντικά στην προστασία οδηγού και συνοδηγού, από τη στιγμή που υπήρχε σχεδόν κατάρρευση των αμαξωμάτων. Αντίθετα η δομή των αμαξωμάτων των Ford Figo και VW Polo ήταν πιο ισχυρή, οπότε η παρουσία αερόσακων θα προσέφερε επιπλέον ασφάλεια.

Η θετική εξέλιξη στα παραπάνω ήταν πως η VW αντέδρασε σχεδόν άμεσα αποσύροντας την έκδοση του Polo χωρίς αερόσακους από την ινδική αγορά. Πλέον το υπερ-μίνι της VW έχει στάνταρ 2 αερόσακους κι έτσι στην επανεξέτασή του μπόρεσε να πάρει τελικά 4 αστέρια στην προστασία των επιβαινόντων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo