Οι πιο παλιοί σίγουρα θα θυμούνται τις 911 αλλά και τις 959 με τις οποίες τι δεκαετίες του ’70 και του ’80 η Porsche μετείχε και σε αγώνες ράλι όπως το Σαφάρι αλλά και σε περιπέτειες τύπου Ντακάρ. Στη συνέχεια η γερμανική εταιρεία επικεντρώθηκε στις πόστες, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα είναι έτοιμη να επιστρέψει και στα ράλι.
Με το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες μας, την Cayman GT4 Clubsport, που θα είναι το αυτοκίνητου του πλοηγού στο επικείμενο Ράλι Γερμανίας, που θα διεξαχθεί από τις 17 έως τις 19 Αυγούστου. Πίσω από το τιμόνι θα βρίσκεται ο εργοστασιακός οδηγός Romain Dumas, ο οποίος πρόσφατα συνέτριψε το ρεκόρ στο Pikes Peak με το ηλεκτρικό VW I.D. R Pikes Peak.
Τεχνολογικά η Cayman των ράλι δεν διαφοροποιείται από την αντίστοιχη παραγωγής. Έτσι ο 6κύλινδρος boxer των 3.800 κυβικών αποδίδει 385 ίππους, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο PDK και κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4260″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Οι μετατροπές για το ράλι περιλαμβάνουν προστατευτικές ποδιές, στις πόρτες υπάρχει το αφρώδες υλικό που χρησιμοποιείται και στα αυτοκίνητα του WRC και απορροφά ενέργεια, ενώ φυσικά και δεν λείπει ο κλωβός ασφαλείας. Από κει και πέρα την εικόνα συμπληρώνουν η εισαγωγή αέρα στην οροφή και οι τετραπλοί πρόσθετοι προβολείς.
Αν από το πρωτότυπο εξελιχθεί ένα κανονικό αγωνιστικό για χρήση από ιδιώτες θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον που θα επιδειχθεί και το οποίο σύμφωνα με την Porsche είναι ήδη μεγάλο.
Γιάννης Σκουφής
