Σύνδεση

Volkswagen

ΖΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ VOLKSWAGEN

Το επόμενο βήμα σε ότι έχει σχέση με τις ζάντες είναι αυτές από ανθρακονήματα, που μέχρι στιγμής χρησιμοποιούνται κυρίως σε hyper cars όπως τα Koenigsegg Agera R και One:1, ενώ από τις εταιρείες που ειδικεύονται στο συγκεκριμένο υλικό είναι οι ThyssenKrupp Carbon Components και Maxion Wheels. Μάλιστα οι δύο ετοιμάζονται να συνεργαστούν μεταξύ τους αλλά και με διάφορους κατασκευαστές -μεταξύ αυτών και ο όμιλος της VW που έχει αρχίσει ήδη τις δοκιμές στην πράξη– προκειμένου να αρχίσουν να μπαίνουν και σε οικονομικά πιο προσιτά μοντέλα.

Το βασικό πλεονέκτημα των τροχών από ανθρακονήματα σε σχέση με αυτούς από αλουμίνιο είναι η μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Πιο συγκεκριμένα ένας τέτοιος τροχός έχει έως 40% πιο μικρό βάρος σε σχέση με μια κλασική, σφυρήλατη ζάντα από αλουμίνιο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured