Σύνδεση

Toyota

WRC Ράλι Γερμανίας: απόλυτη κυρίαρχος η Toyota που έκανε το 1-2-3

Το ράλι Γερμανίας εξελίχθηκε σε ιαπωνικό μονόλογο, καθώς τα Yaris WRC των Tanak, Meeke, Latvala έκαναν το «1-2-3», κάτι που η Toyota είχε να πετύχει από το 1992 και το ράλι Σαφάρι. Τα Hyundai i20 WRC ναι μεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικά όμως οι Neuville και Sordo ήταν ιδιαίτερα άτυχοι καθώς έπαθαν λάστιχα και τελικά τερμάτισαν αντίστοιχα στην 4η και 5η θέση.

Ο Εσθονός Tanak λοιπόν κατάφερε να πάρει τη νίκη και τους πολύτιμους βαθμούς και να απομακρυνθεί από τον Neuville που βρίσκεται στην δεύτερη θέση της κατάταξης των οδηγών και με διαφορά 33 βαθμών, ενώ οι αγώνες που απομένουν είναι συνολικά τέσσερις.

Η ομάδα του Tomi Makinen διεκδικεί και το πρωτάθλημα κατασκευαστών καθώς βρίσκεται μόλις 8 βαθμούς πίσω από την Hyundai! Απογοήτευση υπάρχει στο στρατόπεδο της Citroen με τον Ogier (40 βαθμούς πίσω από τον Tanak) να λέει πως δεν μπορεί να οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

[ngg src=”galleries” ids=”4829″ display=”basic_thumbnail”] 

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε την κατάταξη στο ράλι Γερμανίας, ενώ ο επόμενος αγώνας είναι στην Τουρκία (12- 15 Σεπτεμβρίου) και αναμένεται συναρπαστικός καθώς η Hyundai θα πρέπει να αντεπιτεθεί.   

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ, ΡΑΛΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

1 Ott Tänak/Martin Järveoja (Toyota Yaris WRC) 3h15m29.8s

2 Kris Meeke/Seb Marshall (Toyota Yaris WRC) +20.8s

3 Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (Toyota Yaris WRC) +36.0s

4 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) +58.5s

5 Dani Sordo/Carlos del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC) +1m16.6s

6 Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger-Amland (Hyundai i20 Coupe WRC) +1m46.2s

7 Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (Citroën C3 WRC) +1m56.3s

8 Esapekka Lappi/Janne Ferm (Citroën C3 WRC) +2m02.2s

9 Gus Greensmith/Elliott Edmondson (Ford Fiesta WRC) +6m22.2s

10 Takamoto Katsuta/Daniel Barritt (Toyota Yaris WRC) +8m19.2s

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured