Σύνδεση

Volkswagen

ΝΕΟ VW up!

vw-up-1

H VW έδωσε τα πρώτα επίσημα στοιχεία και φωτογραφίες του up!, του νέου της μίνι που συμπληρώνει προς τα κάτω τη γκάμα της.

Στόχος της εξέλιξης του νέου VW up! ήταν η εξασφάλιση όσο το δυνατόν μεγαλύτερων χώρων σε περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις, ενώ όπως λέει ο αρχισχεδιαστής της μάρκας Klaus Bischoff «μιας και το πραγματικά πιο πρακτικό σχήμα είναι το τετράγωνο, προσπαθήσαμε να το προσεγγίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερο».

Πράγματι το up! είναι έντονα τετραγωνισμένο, με το μήκος του να ξεπερνά μόλις τα 3,50 μέτρα, το πλάτος του να φτάνει το 1,64, το ύψος σχεδόν το 1,50, ενώ με 2,42 μέτρα το μεταξόνιο είναι ιδιαίτερα μεγάλο για τα μέτρα της κατηγορίας. Αυτό ισχύει και για τα 251 λίτρα του πορτμπαγκάζ, που παραπέμπουν σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ενώ μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα 951.

Εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων λοιπόν για το up!, που παράλληλα διαθέτει ένα μοντέρνο και νεανικό εσωτερικό, που ανάλογα με την έκδοση μπορεί να διαθέτει και πολύ χρώμα και μεγάλες για τα δεδομένα της κατηγορίας δυνατότητες προσωποποίησης.

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, τα take up!, move up! και το κορυφαίο high up!, που επιπλέον διαθέτει δύο ειδικές εκδόσεις, τις up! black και up! white. Από και κει πέρα υπάρχουν πακέτα εξοπλισμού που ονομάζονται up! boxes και είναι προσαρμοσμένα σε ειδικές χρήσεις όπως π.χ. ταξίδι, ψώνια και μετακίνηση παιδιών. Παράλληλα υπάρχει και το maps+more, ένα φορητό σύστημα που κουμπώνει στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας (η VW το ονομάζει Portable Information System- PID) και περιλαμβάνει δυνατότητες πλοήγησης, πληροφόρησης και διασκέδασης και φυσικά μπορεί να εμπλουτιστεί με διάφορα Applications. Αυτό πάντως που αξίζει να αναφέρουμε είναι το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων μέσα στην πόλη και μέχρι τα 30 χλμ./ ώρα που διαθέτει το up!, στοιχείο μοναδικό για τα δεδομένα της μικρότερης των κατηγοριών.

Στην πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων στο καινούργιο VW up! καθοριστικό ρόλο παίζει τόσο το μικρό μέγεθος των κινητήρων όσο και η θέση τους, μιας και είναι τοποθετημένοι πολύ μπροστά. Πρόκειται για δύο καινούργια 3κύλινδρα σύνολα 1.000 κυβικών, που αποδίδουν 60 και 75 ίππους και μπορούν να επιδείξουν εξαιρετικές τιμές μέσης κατανάλωσης (4,2 και 4,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα αντίστοιχα) καθώς και εκπομπές CO2 κάτω από το όριο των 100 γραμμαρίων το χιλιόμετρο. Στο άμεσο μέλλον θα ακολουθήσει και μια έκδοση φυσικού αερίου, ενώ το 2013 η γκάμα θα εμπλουτιστεί και από ένα ηλεκτρικό up!.

Αφήσαμε για το τέλος την εξωτερική εικόνα του καινούργιου VW up!, μιας και η εμφάνισή του χωρίς να αποστασιοποιείται από το γενικότερο στυλ της VW είναι νεανική και διόλου συντηρητική. Καμία σχέση δηλαδή με τον άμεσο προκάτοχό του το Fox.

Οι πωλήσεις του VW up! –η επίσημη πρεμιέρα του θα γίνει στην Έκθεση της Φρανκφούρτης- θα ξεκινήσουν πριν το τέλος του 2011, ενώ αν υπολογίσετε ότι η τιμή του θα ξεκινά οριακά κάτω από τις 10.000 € ή λίγο πάνω δεν θα έχετε πέσει καθόλου έξω.

{gallery}photos/26/news/VW-UP{/gallery}


Επόμενο:

FERRARI 458 SPIDER

Μη χάσεις:

ΝΕΑ PORSCHE 911

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup