Σύνδεση

Featured

VW e-UP! ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ 1,2 ΕΥΡΩ ΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!

Το e-up! είναι το πρώτο σύγχρονο ηλεκτρικό VW, μιας και προηγήθηκε, έστω και λίγο, χρονικά του αντίστοιχου Golf. Διατηρώντας την τετραθέσια διάταξη του συμβατικού up! το ηλεκτρικό μπορεί να διανύσει έως και 160 χιλιόμετρα με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες ιόντων λιθίου του που είναι τοποθετημένες στο δάπεδο, προκειμένου να μην κλέβουν χώρο. Η μέγιστη χωρητικότητά τους είναι 18,7 kWh και η φόρτισή τους στο 80% αυτής της τιμής διαρκεί μόλις 30 λεπτά αν υπάρχει ταχυφορτιστής.

Ο ηλεκτροκινητήρας του e-up! αποδίδει υπό κανονικές συνθήκες 40 kW ή 55 PS –αν αναρωτιέστε γιατί συνηθίσαμε τους ίππους αντί για τα kW που είναι η επίσημη μονάδα ισχύος πατήστε εδώ– και 210 Nm, ενώ η μέγιστη απόδοσή του για περιορισμένο χρονικό διάστημα φτάνει τους 82 ίππους ή τα 60 kW. Η κατανάλωσή του είναι 11,7 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα κι επειδή αυτό δεν μας λέει τίποτα (ακόμα) σημειώστε πως η ανώτατη τιμή της kWh στην Ελλάδα (διαμορφώνεται ανάλογα με την κατανάλωση) είναι 0,10252 €, οπότε το κόστος μετακίνησης με το e-up! δεν μπορεί να ξεπεράσει με τις σημερινές τιμές τα 1,2 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα! Ή τα 0,012 λεπτά το χιλιόμετρο!

Εντυπωσιακό; Σίγουρα ναι, αλλά από την άλλη εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι το ηλεκτρικό VW e-up! είναι στη Γερμανία 2,5 φορές πιο ακριβό από το συμβατικό. Κοστίζει δηλαδή 26.900 ευρώ που είναι ομολογουμένως πολλά χρήματα για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους. Ακόμα και για τον πιο φανατικό οικολόγο. Το πρόβλημα των ηλεκτρικών, όπως έχουμε πει κι άλλη φορά, είναι οι μπαταρίες τους που εξασφαλίζουν περιορισμένη αυτονομία –αυτή του VW e-up! είναι όπως είπαμε μέχρι 160 χιλιόμετρα- είναι βαριές και κοστίζουν πανάκριβα, ενώ ουσιαστική λύση δεν διαφαίνεται στο άμεσο μέλλον.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured