Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ HYUNDAI i10 ME 1.000 KAI 1.200 KYBIKA

Επίσημη πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη και για το ολοκαίνουργιο Hyundai i10, τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και τα αρχικά στοιχεία του οποίου είχαμε αναρτήσει πριν από μερικές εβδομάδες.

Τώρα πλέον η Hyundai αποκάλυψε και το εσωτερικό του, που όπως και η εξωτερική του εμφάνιση εκσυγχρονίστηκε ριζικά. Έτσι το μικρό Hyundai είναι πλέον μοντέρνο και νεανικό, ακολουθεί τη λογική του Fluidic Sculpture design όπως όλα τα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας και υιοθετεί φυσικά και τη χαρακτηριστική εξαγωνική μάσκα.

Από κει και πέρα οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν πως φρόντισαν ιδιαίτερα την ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιήσει προκειμένου το i10 «να παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας». Σε αυτό συμβάλλει και το καινούργιο πλαίσιο που πέρα από την οδική συμπεριφορά κολακεύει τόσο τον πολιτισμένο χαρακτήρα –ενδεικτικό το πιο χαμηλό επίπεδο θορύβου- όσο και τους χώρους που έχουν μεγαλώσει (πορτμπαγκάζ: 252 λίτρα, τιμή πολύ καλή για τη μικρότερη κατηγορία). Μεγαλώσει έχουν όμως και οι εξωτερικές διαστάσεις. Το μήκος κατά 80 χιλιοστά, το σύνολο 3,67 μέτρα, το πλάτος κατά 65, ενώ μόνο το ύψος έχει μειωθεί 5 εκατοστά, βελτιώνοντας έτσι τις αναλογίες του αμαξώματος.

Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το καινούργιο Hyundai i10 θα είναι δύο βενζίνης 1.000 και 1.200 κυβικών. Ο βασικός αποδίδει 66 ίππους και 94 Nm, χρειάζεται 14,9 δεύτερα για το 0-100 και έχει τελική 155, ενώ η επίσημη κατανάλωσή του είναι 4,7 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ο 1.2, που χρησιμοποιείται και στο Hyundai i20, έχει 87 ίππους, 120 Nm ροπής, 0-100 σε 12,3 δεύτερα και τελική 171 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured