Σύνδεση

Volkswagen

VW CROSS BLUE: TIGUAN 7ΘΕΣΙΟ

Το πρωτότυπο Cross Blue που παρουσίασε η Volkswagen στο Ντιτρόιτ μπορεί κάλλιστα να είναι ο προπομπός μιας 7θέσιας εκδοχής του Tiguan, αρχικά για τις ΗΠΑ όπου όσο πιο μεγάλο τόσο το καλύτερο και στη συνέχεια για την Ευρώπη. Ενδεχομένως.

Η βάση του Cross Blue πάντως είναι το νέο πλαίσιο MQB που θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη γενιά του 5θέσιου Tiguan, ενώ το μήκος του των 4,99 μέτρων είναι μεγαλύτερο ακόμα και από αυτό του Touareg (4,80). Πόσο μάλλον από το μικρότερο των SUV της VW που δεν ξεπερνά τα 4,40, ενώ μεγάλες –αμερικάνικες δηλαδή- είναι και οι άλλες του διαστάσεις, μιας και το ύψος του φτάνει τα 1,73 μέτρα και το πλάτος τα 2,02. Προκειμένου να εξασφαλίζεται χώρος για μέχρι και 7 και τις αποσκευές τους.

Το πρωτότυπο του Ντιτρόιτ πάντως είναι 6θέσιο και με πλήρες πλήρωμα μένουν 335 λίτρα για τις αποσκευές, τιμή ιδιαίτερα καλή που εν μέρει δικαιολογεί τα σχεδόν 5 μέτρα του μήκους.

Όταν δεν χρησιμοποιείται η τελευταία σειρά καθισμάτων τα λίτρα γίνονται 812, και φτάνουν μέχρι και τα 2.000 με ένα ωφέλιμο μήκος 3,11 μέτρων. Όσο ένα βαν δηλαδή, ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του Cross Blue θα μπορούσε να μετρηθεί και με ευρω-παλέτες.

Από την άλλη ο εσωτερικός του διάκοσμος, στον οποίο ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη των 10 ιντσών δε θυμίζει σε τίποτα βαν, μιας και είναι ιδιαίτερα φροντισμένος και πολυτελής.

Αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε για τον κινητήρα του πρωτότυπου VW Cross Blue σωστά μαντέψατε: είναι υβριδικό αλλά με diesel. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο TDI (o κυβισμός δεν έχει ανακοινωθεί) 190 ίππων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες –ένας σε κάθε άξονα- με 40 και 85 kW αντίστοιχα. Έτσι η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 305 ίππους και η αντίστοιχη ροπή σε 700 Nm, ενώ η αυτονομία για καθαρά ηλεκτρική λειτουργία είναι της τάξης των 33 χιλιομέτρων.

Το τεχνολογικό προφίλ του CrossBlueολοκληρώνουν το 6άρι DSG, η μέση κατανάλωση των 2,1 λίτρων πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα –ακόμα και όταν λειτουργεί μόνο ο TDI, χωρίς την υποστήριξη των ηλεκτροκινητήρων είναι 4,9- η τελική του των 204 χλμ./ ώρα και το 0-100 σε μόλις 7,5 δεύτερα. Καθόλου άσχημα για έναν εφταθέσιο κολοσσό με διαστάσεις (σχεδόν) γκαρσονιέρας… 

{gallery}photos/32/NEWS/VW-CROSS-BLUE{/gallery}


Επόμενο:

HONDA JAZZ SUV

Μη χάσεις:

MERCEDES CLA: ΑΠΟ 29.000

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup