Σύνδεση

Volvo

VOLVO XC60 PLUG-IN HYBRID

Στην έκθεση του Ντιτρόιτ, η οποία θα ανοίξει άμεσα τις πύλες της, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα θα είναι το Volvo XC60 Plug-in Hybrid, που όπως λέει και το όνομά του είναι ένα υβριδικό με δυνατότητα φόρτισης των συσσωρευτών του από οικιακό ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό δίκτυο.

Σε σχέση με το αντίστοιχο V60 που έχει ήδη παρουσιάσει η σουηδική εταιρεία το XC60 δεν χρησιμοποιεί κινητήρα πετρελαίου αλλά έναν βενζίνης της νέας γενιάς κινητήρων της Volvo, η οποία συνολικά θα ονομάζεται VEA (Volvo Enviromental Architecture– Περιβαλλοντική Αρχιτεκτονική Volvo).

Οι κινητήρες αυτοί είναι σχεδιασμένοι με βάση το θερμοδυναμικά βέλτιστο των 500 κυβικών ανά κύλινδρο, ενώ για χάρη της οικονομίας καυσίμου (-35% σε σχέση με ένα συμβατικό σύνολο) και των χαμηλών εκπομπών ρύπων έχουν και περιορισμένες εσωτερικές τριβές. Παράλληλα, όπως συμβαίνει στο XC60, μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας του XC60 Plug-in Hybrid είναι το ότι μπορεί να είναι από αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων μέχρι ηλεκτροκίνητο, ανάλογα με το πρόγραμμα λειτουργίας που θα επιλέξει ο οδηγός του. Έτσι στην επιλογή Pure είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό με μηδενικές εκπομπές ρύπων και αυτονομία 45 χιλιομέτρων. Ως Hybrid, που είναι και η αυτόματη προκαθορισμένη επιλογή, είναι υβριδικό με εκπομπές CO2 53 γραμμαρίων το χιλιόμετρο, που αντιστοιχούν σε μια μέση κατανάλωση 2,3 λίτρων αμόλυβδης/ 100 χλμ. και μια αυτονομία σχεδόν 1.000 χιλιομέτρων, ενώ στην Power υπάρχουν διαθέσιμοι 350 συνδυασμένοι ίπποι (280 από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και 70 από τον ηλεκτρικό) που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε μόλις 6,1”.

Από κει και πέρα το XC60 Plug-in μπορεί να είναι και τετρακίνητο, από τη στιγμή που ο ηλεκτρικός κινητήρας του κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ η μίζα και ο εναλλάκτης τάσης έχουν αντικατασταθεί από ένα συνδυασμό μίζας και γεννήτριας ISG (Integrated Starter motor and Generator), που προσφέρει +45 ίππους στην επιτάχυνση, ενώ στο φρενάρισμα φορτίζει τη μπαταρία.

Οι συσσωρευτές του συστήματος κίνησης του Volvo XC60 Plug-in Hybrid που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, μπορούν να φορτιστούν πλήρως και από δίκτυο 220V σε μόλις 3,5 ώρες, ενώ ταυτόχρονα με τη φόρτιση υπάρχει και δυνατότητα θέρμανσης του εσωτερικού προκειμένου να εξοικονομείται ενέργεια όταν το αυτοκίνητο κινείται.

 Παράλληλα το XC60 Plug-in είναι εφοδιασμένο και το σύστημα ψυχαγωγίας Sensus της Volvo, που πέρα από όλα τα άλλα παρέχει και πληροφορίες για τη διαδρομή προκειμένου να εξοικονομείται καύσιμο, ενώ με μια εφαρμογή κινητού ο οδηγός μπορεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητο και να λάβει πληροφορίες π.χ. για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

{gallery}photos/27/news/VOLVO-XC60-PLUGIN-HYBRID{/gallery}


Μη χάσεις:

VW eT!

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup