Σύνδεση

Volvo

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ VOLVO V40

volvo-v40-1

Με το νέο Volvo V40 που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης σε λίγες μέρες η σουηδική εταιρεία δεν μπαίνει μόνο με αξιώσεις στην premium μικρή- μεσαία κατηγορία, αλλά παρουσιάζει και το πρώτο της μοντέλο που έχει σχεδιασθεί με βάση την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της «σχεδιασμένο γύρω από εσένα».

Σε αντίθεση πάντως σε σχέση με ότι μας είχε συνηθίσει μέχρι σήμερα η Volvo το V40 δεν είναι στέισον αλλά πεντάθυρο δύο όγκων, με το σχεδιασμό του να ακολουθεί –τί άλλο- τη σκανδιναβική σχολή που ποντάρει στις καθαρές γραμμές και την απλότητα.

Κάτι που ισχύει βέβαια και για το σχεδιασμό του εσωτερικού του, που είναι σύγχρονος και ξεκάθαρα Volvο. Από κει και πέρα ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και οι ενδείξεις του μπορούν να προσαρμοστούν στις επιλογές του οδηγού, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση τόσο στην ποιότητα της κατασκευής όσο και των υλικών.

Όσο για τους χώρους το μήκος των σχεδόν 4,37 μέτρων σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2,65 εγγυώνται την άνεση των 5 επιβατών, που για τις αποσκευές του θα έχουν στη διάθεσή τους τουλάχιστον 335 λίτρα.

Πάντως πέρα από άνετοι οι επιβάτες του V40 θα νοιώθουν και ιδιαίτερα ασφαλείς, μιας και η Volvo περνά εδώ στο επόμενο στάδιο του City Safety που δρά πλέον μέχρι τα 50 χλμ./ ώρα. Φυσικά διαθέσιμα είναι και το σύστημα αναγνώρισης των πεζών με την αυτόματη επιβράδυνση όσο και αυτό της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ενώ στη λίστα με τις καινοτομίες γράφεται αφενός  το Cross Traffic Alert (σύστημα προειδοποίησης κάθετα κινούμενων οχημάτω σε ελεύθερη απόδοση) που με τη βοήθεια αισθητήρων στον προφυλακτήρα ελέγχει τα οχήματα που κινούνται κάθετα σε ακτίνα 30 μέτρων και ο πρώτος παγκοσμίως αερόσακος για πεζούς. Αυτός σε περίπτωση σύγκρουσης κι αφού ανασηκωθεί πρώτα το καπό ενεργοποιείται καλύπτοντας το εμπρός μέρος, περίπου το 1/3 του παρμπρίζ και μέρος από τις κολώνες, προκειμένου οι πιθανότητες τραυματισμού του πεζού να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες.

Η γκάμα των κινητήρων του καινούργιου VolvoV40 ξεκινά σε ότι αφορά τους diesel από το γνωστό πια 1.600 της μάρκας, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής (285 με overboost) εκπέμπει μόλις 94 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο και χρειάζεται με βάση τις επίσημες τιμές που ανακοινώνουν οι Σουηδοί μόνο 3,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα ολοκληρώνει το 0-100 σε 12,3”, ενώ η τελική του είναι 190 χλμ./ ώρα.

{gallery}photos/27/news/VOLVO-V40{/gallery}


Επόμενο:

FERRARI F12 BERLINETTA

Μη χάσεις:

EVOQUE CONVERTIBLE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID.3 πείθει μεν αλλά δεν εντυπωσιάζει δε

Featured

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup