Σύνδεση

Volvo

VOLVO: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ MARKETING

Η Volvo αλλάζει τη λογική του marketing της, λέγοντας μέσω του Αλαίν Βισσέρ, ο οποίος είναι ανώτερος αντιπρόεδρος marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών της Volvo Cars, πως «η αγορά του αυτοκινήτου είναι ένας από τους πιο συντηρητικούς και λιγότερο εξελιγμένους τομείς της παγκόσμιας αγοράς. Για δεκαετίες, το marketing του αυτοκινήτου χρησιμοποιούσε συγκεκριμένες μεθόδους που κυριαρχούσαν σε ολόκληρη την αγορά. Η Volvo Cars επιλέγει να αμφισβητήσει αυτή τη λογική και να υιοθετήσει μια στρατηγική που θα ανταποκρίνεται στις δικές της ανάγκες.»

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως πλέον θα εφαρμόζεται η νέα διεθνής στρατηγική Marketing Volvo Way to Market, κάτι που στην πράξη σημαίνει πως από εδώ και στο εξής η μάρκα θα δίνει το παρόν σε μια και μόνο διεθνή έκθεση ανά ήπειρο. Για την Ευρώπη η έκθεση αυτή είναι το Σαλόνι της Γενεύης που προτιμήθηκε έναντι των μεγαλύτερων εκθέσεων που γίνονται εναλλάξ σε Παρίσι και Φρανκφούρτη, στην Αμερική είναι αυτή του Ντιτρόιτ και στην Ασία αυτή του Πεκίνου- Σαγκάης.

NEW VOLVO XC90_b

Από κει και πέρα η σουηδική εταιρεία θα διοργανώνει μία ετήσια εκδήλωση, ανάλογη με αυτή που πραγματοποιήθηκε εφέτος τον Αύγουστο στη Στοκχόλμη για τη στατική παρουσίαση του νέου XC90. Στην εκδήλωση αυτή θα παρουσιάζεται η μάρκα, τα νέα προϊόντα και οι καινοτομίες της.

Η Volvo Cars θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στη μεγιστοποίηση της απόδοσης των διαφημιστικών της ενεργειών, ενώ θα αυξήσει την αφοσίωση και την επένδυσή της στον ιστιοπλοϊκό αγώνα Volvo Ocean Race, αποφεύγοντας άλλες χορηγίες.

Παράλληλα το Volvo Way to Market εστιάζει στην ψηφιακή κυριαρχία δίνοντας έμφαση σε τρεις βασικούς τομείς, το ψηφιακό εμπόριο -πρώτο δείγμα γραφής η πώληση των 1.927 Volvo XC90 Special Edition- τη δημιουργία του καλύτερου car configurator και τέλος τη σχεδίαση και υλοποίηση της κορυφαίας ιστοσελίδας.

Επίσης οι εγκαταστάσεις των επίσημων διανομέων της μάρκας θα αποκτήσουν μια κοινή εμφάνιση που θα αντικατοπτρίζει το σουηδικό στυλ και την αντίστοιχη φιλοσοφία, ενώ με το Volvo Personal Service καθιερώνεται ένας Προσωπικός Μηχανικός για κάθε πελάτη της μάρκας.

Περικλής Στέφος

NEW VOLVO XC90_a

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup