Σύνδεση

Volvo

Volvo Car Hellas: η Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience

Η κα Έλλη Παρασκευά αναλαμβάνει επικεφαλής του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas. Η κα Παρασκευά θα έχει την ευθύνη του Marketing, CRM & Data Analytics της εταιρείας. Διαθέτει εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, έχοντας σταδιοδρομήσει σε εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Συνδρομητικής Τηλεόρασης.

Ο κ. Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas, δήλωσε σχετικά: «Στη Volvo πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν από τον άνθρωπο και η εμπειρία του πελάτη είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Ο νέος ρόλος του Consumer Experience έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσής μας. Καλωσορίζουμε στην εταιρεία μας έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και γνώση στον τομέα του CRM. Θα θέλαμε να ευχηθούμε στην κυρία Παρασκευά καλή επιτυχία στο νέο της ρόλο».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup