Σύνδεση

Toyota

TOYOTA iQ EV

Μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του έτσι κι αλλιών high tech μίνι της, του iQ, θα παρουσιάσει η Toyota στο Παρίσι, αλλά παρόλο που το iQ EV είναι ώριμο για κανονική παραγωγή η ιαπωνική εταιρεία δεν θεωρέι ώριμη την αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και γι αυτό στο συγκεκριμένο τομέα θα συνεχίσει να επενδύει στα plugin υβριδικά της.

Ανεξάρτητα πάντως από αυτό το Toyota iQ EV είναι 135 χιλιοστά πιο μεγάλο από το iQ που γνωρίζουμε φτάνοντας συνολικά τα 3,20 μέτρα, κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 47 kW, ο οποίος τροφοδοτείται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,4 kWh τοποθετημένων στο δάπεδο για ναμην επηρεάζεται ο χώρος των επιβατών. Οι συσσωρευτές φορτίζονται από οικιακό ρεύμα μέσα σε ένα τρίωρο φουλ, ενώ με ταχυφορτιστή το 80% της φόρτισής τους επιτυγχάνεται μέσα σε ένα τέταρτο.

Με φουλ μπαταρίες η αυτονομία του iQ EV φτάνει τα 85 χιλιόμετρα, η τελική του τα 125, ενώ από στάση μέχρι τα 100 χρειάζεται 14,1 δεύτερα. Διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, το κανονικό D για μέσα στην πόλη, το S για πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά και το B για τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα που οδηγεί σε αύξηση της αυτονομίας.

Όλες οι πληροφορίες που αφορούν αυτονομία κ.λπ. προβάλλονται σε μια μεγάλη οθόνη TFT στο εσωτερικό του, ο διάκοσμός του οποίου προσανατολίζεται προς τα υβριδικά μοντέλα της Toyota.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/29/ecology/TOYOTA-IQ-EV{/gallery}


Μη χάσεις:

TOYOTA VERSO FACELIFT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota