Η Toyota προσθέτει στη συνολική γκάμα τou GT86 και μια έκδοση για ράλι, η οποία θα καλύπτει τις προδιαγραφές R3 της FIA. Έτσι λοιπόν το GT86 CS–R3, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, θα διαθέτει σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, διαφορετικό σύστημα πέδησης, άλλη ανάρτηση για χώμα και βέβαια ρολ-μπαρ.
Παράλληλα και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η απόδοση του τετρακύλινδρου boxer των 2.000 κυβικών θα ανάβει στους 250 ίππους, ενώ το όλο πακέτο θα είναι διαθέσιμο ως κιτ και θα απευθύνεται σε ιδιώτες, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κόστος μιας τέτοιας συμμετοχής.
Γιάννης Σκουφής