Η Toyota επιστρέφει σε μια γνώριμη γι’ αυτήν κατηγορία, αυτή των σπορ-κουπέ μοντέλων. Το πειραματικό FT-86 παρουσιάζεται τις επόμενες μέρες στην έκθεση του Τόκιο και έχει σχεδιαστικές αναφορές στο επίσης πειραματικό αλλά και υβριδικό μοντέλο Toyota FT-HS. Λίγο μικρότερο από την Celica αλλά και την Supra (μήκος αμαξώματος 4.16 μ.) αλλά με κίνηση στους πίσω τροχούς, το FT-86 φιλοδοξεί να μπει στην παραγωγή το 2011. Κάποιες πληροφορίες το θέλουν να πρωταγωνιστεί και στο νέο Gran Turismo 5 στo Playstation 3 προτού κυκλοφορήσει στις διεθνείς αγορές. Σε κάθε περίπτωση η Toyota θα επανέλθει σε μια κατηγορία που σήμερα έχει να προτάξει μοντέλα όπως το Mazda RX-8, το VW Scirocco, το Audi TT, ή το πολυαναμενόμενο Honda CR-Z.
Toyota FT-86 concept
Νέο sport-coupe μοντέλο με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και κίνηση στους πίσω τροχούς
Η Toyota επιστρέφει σε μια γνώριμη γι’ αυτήν κατηγορία, αυτή των σπορ-κουπέ μοντέλων. Το πειραματικό FT-86 παρουσιάζεται τις επόμενες μέρες στην έκθεση του Τόκιο και έχει σχεδιαστικές αναφορές στο επίσης πειραματικό αλλά και υβριδικό μοντέλο Toyota FT-HS. Λίγο μικρότερο από την Celica αλλά και την Supra (μήκος αμαξώματος 4.16 μ.) αλλά με κίνηση στους πίσω τροχούς, το FT-86 φιλοδοξεί να μπει στην παραγωγή το 2011. Κάποιες πληροφορίες το θέλουν να πρωταγωνιστεί και στο νέο Gran Turismo 5 στo Playstation 3 προτού κυκλοφορήσει στις διεθνείς αγορές. Σε κάθε περίπτωση η Toyota θα επανέλθει σε μια κατηγορία που σήμερα έχει να προτάξει μοντέλα όπως το Mazda RX-8, το VW Scirocco, το Audi TT, ή το πολυαναμενόμενο Honda CR-Z.
{gallery}photos/EIDHSEIS/nea/Toyota FT-86{/gallery}