Σύνδεση

Featured

Toyota: Ο εχθρός είναι ο άνθρακας, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Καθώς οι εκπρόσωποι της διάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα εξέταζαν πώς να σώσουν τον πλανήτη στη Γλασκώβη, ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Motor βρισκόταν στην Ιαπωνία και αγωνιζόταν με ένα πειραματικό αυτοκίνητο υδρογόνου – ένα όχημα που λέει ότι θα μπορούσε να διατηρήσει εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.

H πολύχρωμη Toyota Corolla που οδήγησε ο Akio Toyoda στο Okayama International Circuit στη δυτική Ιαπωνία κινείται από έναν μετασκευασμένο κινητήρα Corolla που λειτουργεί με υδρογόνο. Κάνοντας μια τέτοια μονάδα παραγωγής ενέργειας εμπορικά βιώσιμη θα μπορούσε να διατηρήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε λειτουργία σε έναν κόσμο χωρίς άνθρακα.

«Ο εχθρός είναι ο άνθρακας, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Δεν πρέπει να εστιάζουμε μόνο σε μία τεχνολογία, αλλά να χρησιμοποιούμε τις τεχνολογίες που ήδη διαθέτουμε», δήλωσε ο Toyoda στην πίστα. «Η ουδετερότητα του άνθρακα δεν αφορά το να έχει κανείς μία μόνο επιλογή, αλλά το να διατηρεί ανοιχτές τις επιλογές».

H άποψη αυτή πάντως δεν αφορά μόνο τηn Toyota αλλά και πολλούς άλλους ιάπωνες κατασκευαστές. Έτσι μαζί με την Subaru και τη Mazda αλλά και τις Kawasaki και Yamaha δημιούργησαν ένα συνασπισμό με σκοπό την επένδυση στα πράσινα καύσιμα που θα βασίζονται στη βιομάζα, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα απόβλητα και το δεσμευμένο CO2. Κάτι που σημαίνει εξαιρετικά μικρές ή ακόμα και μηδενικές εκπομπές CO2.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured