Σύνδεση

F1

F1: ΤΕΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΤΟΜΠΑΖΗΣ ΑΠO TH FERRARI

Oι γνώστες των εσωτερικών της Scuderia λένε…

Oι γνώστες των εσωτερικών της Scuderia λένε πως ούτε με την έλευση του Michael Schumacher στο Maranello δεν είχαν γίνει τόσες αλλαγές στην ομάδα όσες με την παρουσία πια του Sebastian Vettel. Τώρα αν κάποια από όλα αυτά είναι συμπτωματικά θα αποδειχθεί στην πορεία.

Γεγονός είναι πάντως πως οι τομές στη δομή της ομάδας είναι μεγάλες, καθώς ο νέος επικεφαλής της Maurizio Arivabene ήθελε και επέβαλλε μια πιο ξεκάθαρη ιεραρχία, με σαφώς καθορισμένες αρμοδιότητες. Θύμα των αλλαγών στη Scuderia ήταν και ο Έλληνας αρχι-σχεδιαστής της Νικόλας Τομπάζης, ο οποίος ήταν στην ομάδα από το 1997, με μια διετή διακοπή από το 2004 έως και το 2006 όταν είχε πάει στη McLaren.

Μαζί με τον Τομπάζη αποχώρησαν ο αρχι-μηχανικός Par Fry και ο υπεύθυνος των ελαστικών Hiroide Hamashima. Αντίθετα δεν επανήλθε ο Ross Brawn, όπως πολύ περίμεναν, καθώς καθήκοντα Τεχνικού Διευθυντή ανέλαβε ο Βρετανός James Allison, που είχε και στο πρόσφατο παρελθόν (2013) εργαστεί στη Ferrari.

Γιάννης Σκουφής

TOMBAZIS-LEFT-FERRARI-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup