Σύνδεση

Volkswagen

Το VW ID. Space Vizzion είναι ένα μελλοντικό ηλεκτρικό Passat στέισον

Tο VW ID. Space Vizzion που παρουσιάζεται στην έκθεση του Λος Άντζελες έχει αν μη τι άλλο εντυπωσιακό σχήμα και αποτελεί την έκδοση στέισον της ηλεκτρικής λιμουζίνας ID. Vizzion του 2018.

Στην ουσία πρόκειται για ένα ηλεκτρικό Passat Variant, που βασίζεται στο ειδικά εξελιγμένο για τα EV του ομίλου (και όχι μόνο) πλαίσιο MEB, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως μοντέλο παραγωγής προς τα τέλη του 2021 στην Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Σε σχέση με το πρωτότυπο θα υπάρχουν κάποιες διαφορές αλλά οι γενικές γραμμές του αμαξώματος, που έχει να επιδείξει ένα συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,24 δεν θα αλλάξουν.

Συνολικά το ID. Space Vizzion έχει χαρακτηριστικές γραμμές, με έμφαση όπως προαναφέραμε στην αεροδυναμική για χάρη της αύξησης της αυτονομίας, ενώ χαρακτηριστικό για αυτό είναι η απουσία χειρολαβών στις πόρτες. Οι οποίες θα ανοίγουν πιέζοντας επιφάνειες αφής που θα φωτίζονται μόλις πλησιάσει ο οδηγός με το κλειδί ή με το smartphone που θα παίζει το ρόλο του κλειδιού. 

Το εσωτερικό αυτό καθαυτό είναι ιδιαίτερα άνετο για τέσσερις ή πέντε -η VW αναφέρει χαρακτηριστικά πως οι χώροι είναι συγκρίσιμοι με μοντέλα της επόμενης ή και της μεθεπόμενης κατηγορίας- ενώ υπάρχουν όλα όσο πρέπει να έχει ένα πρωτότυπο. Από μεγάλη οθόνη αφής 15,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και ψηφιακό πίνακα οργάνων,  μικρό σε διαγώνιο, μέχρι HUD. Η επιλογή της κατεύθυνσης κίνησης γίνεται από το δεξί μοχλοδιακόπτη στο τιμόνι -όπως στις αυτόματες Mercedes δηλαδή- με αποτέλεσμα να απελευθερώνεται χώρος στην κεντρική κονσόλα.

Αξιοσημείωτο είναι πως ο εσωτερικός διάκοσμος είναι κατασκευασμένος από υπολείμματα που προέρχονται από την επεξεργασία μήλων, ενώ μεταξύ των εμπρός κολωνών υπάρχει μια φωτεινή μπάρα που παρέχει πληροφορίες στο οδηγό και ονομάζεται ID. Light.

Η στάνταρ έκδοση διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 205 kW (280 ίπποι) και μια μπαταρία 82 kWh που κατά WLTP εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 590 χιλιομέτρων. Προαιρετικά υπάρχει και έκδοση με επιπλεόν ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίπποι) μπροστά, για χάρη της τετρακίνησης. Στην περίπτωση αυτή η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 250 kW (340 ίπποι). Υπό κανονικές συνθήκες πάντως ενεργός είναι μόνο ο πίσω κινητήρας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup