Σύνδεση

Aston Martin

Αυτή είναι η DBX, το πρώτο SUV της Aston Martin

Μετά από μια μακρά περίοδο αναμονής και αρκετά teasers η Aston Martin παρουσίασε επιτέλους το πρώτο SUV στην ιστορία της. Την DBX, η οποία ως είθισται στη συγκεκριμένη υπερ- πολυτελή κατηγορία είναι θηριώδης. Με μήκος που φτάνει τα 5,04 μέτρα, πλάτος 2,00 μέτρων και ύψος 1,68 μέτρων, τιμές δηλαδή που προσεγγίζουν αυτές της Bentley Bentayga.

Η DBX βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο που υποστηρίζει τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και εξηλεκτρισμένα συστήματα πρόωσης. Από κει και πέρα διαθέτει φυσικά τη χαρακτηριστική μάσκα της Aston Martin καθώς και τους αντίστοιχους προβολείς με το ιδιαίτερο «αμυγδαλωτό» σχήμα σε συνδασμό με το έντονα ανάγλυφο καπό, ενώ στο πίσω μέρος  τα φώτα ενώνονται μεταξύ τους. Ιδιαίτερο στοιχείο εδώ η παρουσία τόσο μιας αεροτομής στο πάνω μέρος της πέμπτης πόρτας όσο και ενός «χείλους» ακριβώς κάτω από το πίσω παρμπρίζ, ενώ τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσια.

Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να είναι κορυφαίο από πλευράς πολυτέλειας, εξοπλισμού και άνεσης, ενώ για τους χώρους ενδεικτικό είναι το πορτμπαγκάζ των 632 λίτρων. Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης με 11 διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 12,3 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών είναι βασικό στοιχείο του συστήματος infotainment που προέρχεται από τη Mercedes. Από την τελευταία και πιο συγκεκριμένα από την AMG προέρχεται και ο κινητήρας, ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo και τη δυνατότητα απομόνωσης κυλίνδρων, που εδώ αποδίδει 550 ίππους και 700 Nm. O V8 με το ενεργό σύστημα εξάτμισης δεν έχει μεν εύκολο έργο καθώς έχει να μετακινήσει τουλάχιστον 2.245 κιλά, αλλά εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 4,5 δεύτερα και τελική ταχύτητα 291 χλμ./ ώρα, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωσή του κατά WLTP είναι 14,3 λίτρα και οι εκπομπές CO2 του 269 γραμμάρια.

Το κιβώτιο είναι αυτόματο 9 σχέσεων, ενώ η διαθέσιμη ροπή μπορεί να καταλήξει και ολόκληρη στον πίσω άξονα, ενώ αντίθετα στο εμπρός φτάνει το πολύ το 47% της. Από κει και πέρα η ανάρτηση είναι πνευματική συνδεδεμένη με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, μπορεί να μειώσει την απόσταση από τα έδαφος κατά 50 χιλιοστά και να την αυξήσει κατά 45, ενώ είναι και ενεργητική μειώνοντας τις κινήσεις και τις κλίσεις του αμαξώματος. Διαθέσιμα είναι συνολικά 6 προγράμματα οδήγησης -το στάνταρ GT και τα Sport, Sport+, Terrain, Terrain+ και Individual.

Οι ζάντες είναι 22 ιντσών με λάστιχα Pirelli P Zero με τις προδιαγραφές της Aston Martin, ενώ οι δίσκοι των φρένων έχουν διάμετρο 410 χιλιοστών μπροστά και 390 χιλιοστών πίσω.

H Aston Martin DBX απευθύνεται κυρίως σε πελάτες της μάρκας στην Κίνα, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και τις ΗΠΑ, ενώ η τιμή της στην Ευρώπη θα ξεκινά από τις 193.500 ευρώ (Γερμανία).

[ngg src=”galleries” ids=”4961″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured