Σύνδεση

Featured

To VW ID.Roomzz είναι ένα ηλεκτρικό και αυτόνομο Touareg

Στην έκθεση της Σαγκάης η VW θα παρουσιάσει το πρωτότυπο του ID.Roomzz, ενός πλήρως ηλεκτρικού SUV με μεταβλητό εσωτερικό, που από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην κατηγορία του Touareg, παρόλο που δεν μοιάζει καθόλου με αυτό.

Το ID. Roomzz λοιπόν έχει μήκος 4,91 μέτρων, πλάτος και ύψος 1,89 και 1,76 μέτρα αντίστοιχα, δεν έχει μεσαία κολώνα, ως concept και διαθέτει συνολικά τρεις σειρές καθισμάτων. Ανάλογα με το αν το έλεγχό του τον έχει ή ο οδηγός ή τα ηλεκτρονικά συστήματα για αυτόνομη κίνηση μεταβάλλεται και η διαμόρφωση του εσωτερικού. Στην τελευταία περίπτωση το τιμόνι και ο ενιαίος ψηφιακό πίνακας οργάνων μαζεύονται και τα εμπρός καθίσματα περιστρέφονται κατά 25 μοίρες προκειμένου να δημιουργείται μια ατμόσφαιρα lounge.

Η εξωτερική σχεδίαση ακολουθεί το στυλ που θέλει η VW να καθιερώσει για τα ηλεκτρικά της ID μοντέλα, ενώ χαρακτηριστική είναι και η απουσία εξωτερικών καθρεφτών, μιας και έχουν αντικατασταθεί από κάμερες.

Το ID. Roomzz θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα οπότε θα είναι και τετρακίνητο- με συνδυαστική ισχύ 306 ίππων (225 kW) και τροφοδοσία από μια μπαταρία 82 kWh. Η αυτονομία του κατά WLTP φτάνει τα 450 χιλιόμετρα, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,6 δεύτερα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ ώρα, ενώ η φόρτιση -είτε ενσύρματα είτε επαγωγικά (ασύρματα)- έως το 80% της χωρητικότητας και με τη χρήση ταχυφορτιστή 150 kW διαρκεί μόλις 30 λεπτά.

Η έκδοση παραγωγής του VW ID. Roomzz προγραμματίζεται για το 2021 και όχι για το 2024 όπως ήταν τα αρχικά πλάνα και αρχικά προορίζεται για τη μεγάλη αγορά και σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά, της Κίνας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford

Το πολύ ενδιαφέρον HabaNiro θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό Niro;

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup