Σύνδεση

Volkswagen

AYTO EINAI TO SUPER VW GOLF R400 ME TA 400 ΑΛΟΓΑ

Η μάχη στα πιο hot από τα hot hatches γίνεται όλο και πιο σκληρή, μιας και το πρωτότυπο VW Golf R400 που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Πεκίνο –αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του- θα ανταγωνίζεται άμεσα τόσο τη Mercedes A45 AMG όσο και την BMW M235i, αλλά και το πολύ-αναμενόμενο Audi RS3.

Με το τελευταίο θα μοιράζεται τον κινητήρα, που θα είναι ο αναβαθμισμένος 2.0 TFSI, ο γνωστός EA888 με το διπλό σύστημα ψεκασμού (άμεσο + πολλαπλών στον αυλό), που θα αποδίδει 400 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 450 Nm στις 2.250-5.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, ενώ κινητήριοι τροχοί θα είναι και οι τέσσερις με την κατανομή της ροπής να γίνεται μέσω συνεκτικού συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς.

Γενικά, όπως γράψαμε, το όλο πακέτο βασίζεται σε εκείνο του Golf R αλλά αναβαθμισμένο με έναν πιο hardcore τόνο. Σημαντική είναι η μείωση του βάρους σε σχέση με το Golf R κατά 56 κιλά (συνολικά 1.420), με αποτέλεσμα το R400 να είναι πιο ελαφρύ από την A45 AMG κατά 135 κιλά. Η VW λέει πως το 0-100 έρχεται σε 3,9 δεύτερα (1 δεύτερο πιο γρήγορα από το Golf R και 0,7 σε σχέση με την A45 AMG) και πως η τελική ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.

Έστω και στην πρωτότυπη μορφή του το R400 θα διαθέτει διάφορα σημεία του αμαξώματός του από ανθρακόνημα, φουσκωμένα φτερά, κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα και οι κίτρινες λεπτομέρειες. Οι 19άρες ζάντες συνδυάζονται με λάστιχα της διάστασης 235/35, η ανάρτηση DCC με τα ενεργά αμορτισέρ διαθέτει τρία προγράμματα, ενώ υπάρχει σοβαρή πιθανότητα της περιορισμένου ύψους παραγωγής του VW Golf R400.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup