Αν, λέμε αν, είστε ήδη κάτοχος ενός Golf R μπορείτε να υπερηφανεύεστε πως έχετε το πιο δυνατό Golf -μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Και αυτό γιατί από εδώ και στο εξής η κορυφαία έκδοση του best seller της VW θα είναι κατά 10 ίππους πιο αδύναμη. Δηλαδή ο τετρακύλινδρος 2.0 TFSI που την κινεί θα αποδίδει 300 ίππους αντί για 310.
Το λόγο για αυτή τη μικρή μεν αλλά μείωση δε, τον φαντάζεστε και δεν είναι άλλος από τις νέες προδιαγραφές WLTP, που ανάγκασαν τη VW να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση. Οι επεμβάσεις στον κινητήρα εντοπίζονται στο σύστημα εξαγωγής και έχουν σα στόχο τη μείωση των ΝΟx (οξείδια του αζώτου), ενώ αντίστοιχες κινήσεις και φυσικά μειώσεις απόδοσης έγιναν και στο Seat Leon Cupra.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4237″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Στο WLTP οφείλεται και η κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου στο Golf R, που πλέον είναι αποκλειστικά αυτόματο. Παράλληλα θα είναι και αποκλειστικά πεντάθυρο, μιας και η μείωση της ζήτησης των τρίθυρων μοντέλων αφορά και τις σπορ εκδόσεις.
Γιάννης Σκουφής
